Aarhusfyr1978 1 Skrevet 12. August, 2020 (edited) Er der nogen der kender denne pige i Randers og som kan fortælle lidt om deres oplevelser med hende. https://annoncelight.dk/showad/301880 Redigeret 12. August, 2020 af Aarhusfyr1978 Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90 Skrevet 12. August, 2020 Jeg har også kigget lidt på hende og er interesseret. Har skrevet med hende og udvekslet lidt info ift. at kunne arrangere et møde - dog ikke besøgt hende endnu. Virker til at være ægte og seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjalfe 48 Skrevet 12. August, 2020 Ja, jeg mødte hende i sidste uge. Og kan kun sige godt om hende. Hun er smuk og virkelig dejlig og være sammen. Dejlig lige til, og nem og snakke med. Så når jeg kommer på de kanter igen, så skal jeg helt sikkert se om vi kan ses igen. Hun kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stallionboy 0 Skrevet 12. August, 2020 Ja det kan jeg. Jeg fandt for noget tid siden hendes annonce på AL. Jeg kontaktede hende over mail og fik aftalt et møde med hende. Super søde og frisk på lidt af hver Jeg fandt hendes lejlighed og bankede på døren. Døren åbnede og jeg blev mødt af det sødeste smil, de frækkeste øjne og kun iført frækt undertøj. Jeg kom ind og hun fulgte mig op til hendes soveværelse. Her tog vi tøjet af hinanden og hun begyndte at gi et dejligt og lækkert blowjob. (Hun tog sq det hele) Vi havde sex i flere forskellige stillinger. Super fræk. Bagefter var der tid til snak og en masse grin. Hun er helt klart et besøg værd, så lad endelig være med at snyde jer selv for at besøge hende. Har besøgt hende 2 gange og kommer helt klart til at besøge hende igen. Pige: 10 Sex: 10 med pil op Sted: 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 13. August, 2020 Lyder interessant. Det kunne dog være godt med flere billeder. Men hvordan ser hun ellers ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stallionboy 0 Skrevet 13. August, 2020 Sødt ansigt, frække øjne, sexet smil, solbrun. Et par dejlige naturlige bryster man godt må nappe lidt i og en fræk numse som indbyder til et kærligt klap eller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 16 Skrevet 16. November, 2020 Stallionboy skrev, den 12.8.2020 at 21:25: Ja det kan jeg. Jeg fandt for noget tid siden hendes annonce på AL. Jeg kontaktede hende over mail og fik aftalt et møde med hende. Super søde og frisk på lidt af hver Jeg fandt hendes lejlighed og bankede på døren. Døren åbnede og jeg blev mødt af det sødeste smil, de frækkeste øjne og kun iført frækt undertøj. Jeg kom ind og hun fulgte mig op til hendes soveværelse. Her tog vi tøjet af hinanden og hun begyndte at gi et dejligt og lækkert blowjob. (Hun tog sq det hele) Vi havde sex i flere forskellige stillinger. Super fræk. Bagefter var der tid til snak og en masse grin. Hun er helt klart et besøg værd, så lad endelig være med at snyde jer selv for at besøge hende. Har besøgt hende 2 gange og kommer helt klart til at besøge hende igen. Pige: 10 Sex: 10 med pil op Sted: 8 @Stallionboy hvad gjorde at stedet var 8? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stallionboy 0 Skrevet 17. November, 2020 Det var at jeg brugte 5 minutter på at finde en p plads jeg vil godt gi det 9/10 i stedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stallionboy 0 Skrevet 18. November, 2020 Det tror jeg desværre ikke hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 18. November, 2020 Er det hende her https://annoncelight.dk/showad/308113 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 18. November, 2020 Yes det er den samme. Smuk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg