vestboen 103 Skrevet 11. August, 2020 www.rikkesolskin.dk Der er sådant set ikke så meget nyt at skrive om Rikkes og mit samvær. Og dog. Sidste fredag skrev jeg til Rikke, lidt hen på eftermiddagen. Altså om der var et hul i hendes kalender til mig. Ganske tid efter kom der en retur SMS, skulle vi ikke lave mødet til en dinnerdate??? Det ku' jeg ikke stå for. Vi mødtes i Rikkes hygge hule til en halvanden times snak og sex. Der er ikke to ens møder med Rikke, hvem skal tage initiativet!!!! Tja efter hyggesnak var det mig der syntes det tynde sorte lingeri skulle af!! Der var ingen protester fra Rikke efter en slikke drilletur hvor bryster og mis fik en drilletur, Rikke kan med lidt omhu holdes "varm" et stykke tid. Som hun skriver i annoncerne så kan tiden sammen beskrives som en tretrinsraket. For mig består det at det korte ord "nærvær" . Nå men herefter slår Rikke op i franskordbogen, det er ren nydelse, sku' jeg hilse at sige. Næsten så meget at jeg altid, næsten glemmer at vi mangler lidt endnu. Nemlig det bedste. Sex med Rikke bagfra, missionær, sideværs.... hun mestrer aller facetterne med glans. Dertil skal siges jeg har mindre blodtryksproblem, så der skal desværre være lidt pauser undervejs. Det ødelægger ikke seancen, for Rikke sørger for at faldende flag ikkestopper festen. Drilagtige fingre eller tunge sørger for at jeg kommer i gang igen. Det gjorde vi en tre gange denne fredag, med mig som fuld tilfredsstillet. En hurtig tur under bruseren og vi var klar til at køre til Herning for at stille sulten. Restauranten har vi afprøvet før, men denne gang fik vi et bord i gågaden med sol og frisk brise. Dejlig mad, valgte bestemt ikke det samme, plus en flaske vin til deling. Masser af snak undervejs i middagen, udveksling af, hvad har du lavet siden sidst..... det holder jeg for mig selv. Altialt en rigtig hyggetid sammen med en supercharmerende kvinde, man kan bestemt kun sige gentagelser fremmer glæden. Rikke, tak for denne gang, vi ses snart igen. Chris 12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 11. August, 2020 (edited) vestboen skrev, for 34 minutter siden: www.rikkesolskin.dk Der er sådant set ikke så meget nyt at skrive om Rikkes og mit samvær. Og dog. Sidste fredag skrev jeg til Rikke, lidt hen på eftermiddagen. Altså om der var et hul i hendes kalender til mig. Ganske tid efter kom der en retur SMS, skulle vi ikke lave mødet til en dinnerdate??? Det ku' jeg ikke stå for. Vi mødtes i Rikkes hygge hule til en halvanden times snak og sex. Der er ikke to ens møder med Rikke, hvem skal tage initiativet!!!! Tja efter hyggesnak var det mig der syntes det tynde sorte lingeri skulle af!! Der var ingen protester fra Rikke efter en slikke drilletur hvor bryster og mis fik en drilletur, Rikke kan med lidt omhu holdes "varm" et stykke tid. Som hun skriver i annoncerne så kan tiden sammen beskrives som en tretrinsraket. For mig består det at det korte ord "nærvær" . Nå men herefter slår Rikke op i franskordbogen, det er ren nydelse, sku' jeg hilse at sige. Næsten så meget at jeg altid, næsten glemmer at vi mangler lidt endnu. Nemlig det bedste. Sex med Rikke bagfra, missionær, sideværs.... hun mestrer aller facetterne med glans. Dertil skal siges jeg har mindre blodtryksproblem, så der skal desværre være lidt pauser undervejs. Det ødelægger ikke seancen, for Rikke sørger for at faldende flag ikkestopper festen. Drilagtige fingre eller tunge sørger for at jeg kommer i gang igen. Det gjorde vi en tre gange denne fredag, med mig som fuld tilfredsstillet. En hurtig tur under bruseren og vi var klar til at køre til Herning for at stille sulten. Restauranten har vi afprøvet før, men denne gang fik vi et bord i gågaden med sol og frisk brise. Dejlig mad, valgte bestemt ikke det samme, plus en flaske vin til deling. Masser af snak undervejs i middagen, udveksling af, hvad har du lavet siden sidst..... det holder jeg for mig selv. Altialt en rigtig hyggetid sammen med en supercharmerende kvinde, man kan bestemt kun sige gentagelser fremmer glæden. Rikke, tak for denne gang, vi ses snart igen. Chris https://www.rikkesolskin.dk/ Redigeret 11. August, 2020 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 11. August, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden: www.rikkesolskin.dk http://rikkesolskin.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 11. August, 2020 (edited) Lækker beskrivelse, der leder tankerne tilbage til en tid i en ikke så fjern fortid Rikke er sgu en unik kvinde, og jeg kan ved at læse denne anmeldelse fuldstændigt genkalde mig de momenter af hyggeligt samvær jeg har været begunstiget af at have haft med den snakkende, lækre og dejlige kvinde. Jeg ved, at Rikke er kæmpefan af Giro 413 - så med den her sang, vil jeg afslutte min store tak til anmelderen for beskrivelsen: Glemmer du, så husker jeg det ord for ord (og det er altså noget af en bedrift vil jeg sige, for hun kan sige mange ord ) Alting brast, men det gør heller ikke spor Minderne har jeg da lov at ha' Dem kan du aldrig, nej aldrig ta' Redigeret 11. August, 2020 af Asmodeus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pepper Skrevet 11. August, 2020 Ja ja Rikke er bare en dejlig pige som man ikke kommer forgæves hos. Fatter ikke fjolset der skrev Rikke kedelig . Skal snart besøge Rikke ,ser du Rikke jeg glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. August, 2020 Det lyder sgu som en hyggelig stund I havde der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 12. August, 2020 pepper skrev, for 8 timer siden: Fatter ikke fjolset der skrev Rikke kedelig Hvor ser man det henne????? @pepper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pepper Skrevet 12. August, 2020 (edited) En der skrev en tidligere opslag Rikke solskin kedelig ? kunne ikke ladede være med atkommentere fjolset For det var godt skrevet af Vestboenfor der er sådan vi kender Rikke . For hun modtager med glæde sine gæster Redigeret 12. August, 2020 af pepper Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pepper Skrevet 12. August, 2020 Beklager ordvalget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg