Hop til indhold

Hot Olivia Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/300297

Besøgte denne unge skønne og lidt crazy pige her til formiddag.

Billeder passer og hun er en meget petit pige.

Selve sexen var super god og en smule anderledes end hvad man normalt oplever, bestemt et plus fra min side. Hun snakker og forstår fint engelsk men der kommer til polske ord ud ind i mellem.

Stedet var fint, ikke det mest diskrete hvis man kommer fra området men ikke noget der er slemt overhovedet.

Trods varmen var det en super oplevelse med stor gentagelses fare fra min side af.

Havde jeg Pengene havde jeg nok været afsted i aften igen!!

Skrevet
  • Author

@Knægten jamen hendes personlighed og nogle meget anderledes stillinger end jeg lige er vant til og syntes jeg da været ved en hel del tøser. Er lidt svært at sætte et bestemt ord på det men helt sikkert noget der skal opleves!

Skrevet
Odensefyr87 skrev, for 7 minutter siden:

@Knægten jamen hendes personlighed og nogle meget anderledes stillinger end jeg lige er vant til og syntes jeg da været ved en hel del tøser. Er lidt svært at sætte et bestemt ord på det men helt sikkert noget der skal opleves!

det er jo os fair nok vil os blot hører 

Skrevet
  • Author

@knægten altså hvis du kan lide unge piger og gerne vil prøve en hvor man ikke føler at det bare skal overstås så er hun virkelig det værd

Skrevet

Hun er en skøn lille petiet pige. Hun sutter gerne til ruden uden gummi. 

Sexen er en fantastisk oplevelse og man kan se at hun også nyder hvert minut. Hun ligger gerne i nogle skønne stillinger så man kan komme helt i bund. 

Hun skal absolut have et besøg igen.

Skrevet

På engelsk, så hun kan læse med, hvis hun gider ...

I just visited this fantastic young girl. Beautiful, charming, sweet, a bit crazy in the good way. She has a killer body - without going into details, I would say that she knows what to do with all parts of it :wub: And yes, she is definitely very petite and very, very tight <3

My best experience in this direction EVER!

Maniak

Redigeret af Maniak

Skrevet

Linket viser en ny pige ny. 

Så jeg går ud fra hun er smuttet fra Odense .. desværre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.