Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300297

 

Besøgte denne unge skønne og lidt crazy pige her til formiddag.

Billeder passer og hun er en meget petit pige.

Selve sexen var super god og en smule anderledes end hvad man normalt oplever, bestemt et plus fra min side. Hun snakker og forstår fint engelsk men der kommer til polske ord ud ind i mellem.

Stedet var fint, ikke det mest diskrete hvis man kommer fra området men ikke noget der er slemt overhovedet.

Trods varmen var det en super oplevelse med stor gentagelses fare fra min side af.

Havde jeg Pengene havde jeg nok været afsted i aften igen!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Knægten jamen hendes personlighed og nogle meget anderledes stillinger end jeg lige er vant til og syntes jeg da været ved en hel del tøser. Er lidt svært at sætte et bestemt ord på det men helt sikkert noget der skal opleves!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensefyr87 skrev, for 7 minutter siden:

@Knægten jamen hendes personlighed og nogle meget anderledes stillinger end jeg lige er vant til og syntes jeg da været ved en hel del tøser. Er lidt svært at sætte et bestemt ord på det men helt sikkert noget der skal opleves!

det er jo os fair nok vil os blot hører 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en skøn lille petiet pige. Hun sutter gerne til ruden uden gummi. 

Sexen er en fantastisk oplevelse og man kan se at hun også nyder hvert minut. Hun ligger gerne i nogle skønne stillinger så man kan komme helt i bund. 

Hun skal absolut have et besøg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På engelsk, så hun kan læse med, hvis hun gider ...

I just visited this fantastic young girl. Beautiful, charming, sweet, a bit crazy in the good way. She has a killer body - without going into details, I would say that she knows what to do with all parts of it :wub: And yes, she is definitely very petite and very, very tight <3

My best experience in this direction EVER!

Maniak

Redigeret af Maniak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...