Hop til indhold
Stense

Mundbind

Recommended Posts

Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen 

Redigeret af Stense
Manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 37 minutter siden:

Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen 

Hvis det er en respektabel massageklinik ( massage ), så behøver du ikke overveje at tage noget med. Det sted jeg bruger i KBH anvender mundbind og har gjort det siden åbningen og KBH er trods alt mindre angrebet end Arhus.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke i Århus men tager covid19 seriøst på flere mdr. bladet har jeg købt mundbind til dem der ønsker vi har det på, samt jeg har en revir på vej. 
Og mener vi skal passe på hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fafnersbane skrev, for 17 minutter siden:

Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir.

Det er jo Coco der er jagtterrænet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Vi skal alle bære mundbind fra den 22.august. Det er fornuftigt 

Dog kun i den offentlige transport, ikke supermarkeder m.m., omend Mette Frederiksen lagde op til det kunne komme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...