Hop til indhold

Mundbind

Featured Replies

Skrevet

Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen 

Redigeret af Stense
Manglende ord

Skrevet
Stense skrev, for 37 minutter siden:

Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen 

Hvis det er en respektabel massageklinik ( massage ), så behøver du ikke overveje at tage noget med. Det sted jeg bruger i KBH anvender mundbind og har gjort det siden åbningen og KBH er trods alt mindre angrebet end Arhus.

Skrevet

Jeg er ikke i Århus men tager covid19 seriøst på flere mdr. bladet har jeg købt mundbind til dem der ønsker vi har det på, samt jeg har en revir på vej. 
Og mener vi skal passe på hinanden 

Skrevet
fafnersbane skrev, for 17 minutter siden:

Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir.

Det er jo Coco der er jagtterrænet :mrgreen:

Skrevet
fafnersbane skrev, for 10 timer siden:

Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir.

Ja usp stave fejl :D

Skrevet

Vi skal alle bære mundbind fra den 22.august. Det er fornuftigt 

Skrevet
ppd skrev, for 2 timer siden:

Vi skal alle bære mundbind fra den 22.august. Det er fornuftigt 

Dog kun i den offentlige transport, ikke supermarkeder m.m., omend Mette Frederiksen lagde op til det kunne komme. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.