Stense 30 Skrevet 11. August, 2020 (edited) Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen Redigeret 11. August, 2020 af Stense Manglende ord 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 11. August, 2020 Stense skrev, for 37 minutter siden: Med de anbefalinger vedrørende covid 19 i Århus vil jeg spørge om nogen herinde har medbragt mundbind til massage klinik og hvordan mon massøsen vil reagere hvis man bad hende om at anvende et sådan under massagen Hvis det er en respektabel massageklinik ( massage ), så behøver du ikke overveje at tage noget med. Det sted jeg bruger i KBH anvender mundbind og har gjort det siden åbningen og KBH er trods alt mindre angrebet end Arhus. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 11. August, 2020 Jeg er ikke i Århus men tager covid19 seriøst på flere mdr. bladet har jeg købt mundbind til dem der ønsker vi har det på, samt jeg har en revir på vej. Og mener vi skal passe på hinanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 11. August, 2020 Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. August, 2020 fafnersbane skrev, for 17 minutter siden: Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir. Det er jo Coco der er jagtterrænet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 11. August, 2020 fafnersbane skrev, for 10 timer siden: Du har vel ikke et jagtterræn på vej? Jeg går ud fra, at du mener visir. Ja usp stave fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. August, 2020 Vi skal alle bære mundbind fra den 22.august. Det er fornuftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 15. August, 2020 ppd skrev, for 2 timer siden: Vi skal alle bære mundbind fra den 22.august. Det er fornuftigt Dog kun i den offentlige transport, ikke supermarkeder m.m., omend Mette Frederiksen lagde op til det kunne komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg