Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er tit i Odsherred, og syntes det er meget småt med massage steder og anmeldelser derfra, og hende alle skrev om var på ferie til i mandags. 
Så jeg beslutte mig for at prøve  http://dathaiwellness.dk/ i sidste uge. 
Da jeg ankom fik jeg en parkeringstilladelse så jeg kunne holde lige udenfor. Syntes det lå rimeligt diskret, når man nu tænker på det var midt i byen.

Jeg blev lukkede ind i et rum, og jeg bad om 1 times hård olie massage, der blev spurgt ind til om jeg havde ondt nogle steder, det var der ikke, så hun bad mig om at smide tøjet på stolen ( hvor der lå et helt frisk håndklæde til mig)og ligge mig på maven.

Så gik hun ud igen. 
Der er rimeligt lydt, for kunne høre imens  jeg var der at en anden kom, som også skulle ha en times massage. 
Efter 3-4 min kom hun tilbage (tror hun hed Dau) hun begyndte at masser min ben og røg op på ballerne, ryg til sidst armene. 
Det var faktisk rigtigt god massage syntes jeg. 
Derefter var det om på den anden side hvor armene hovedbund og det øverste af brystkassen fik en tur. 
Så blev jeg spurgte ind til om jeg kun ville ha massage. 
“Hvad kan man ellers få”

Hj til 300kr, det sagde jeg så ja tak til, det var jeg glad for, da det var en af de bedre jeg har fået. 
Alt i alt en fin oplevelse til en 800 mand. 
 

Redigeret af Hando

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hando skrev, for 12 timer siden:

Jeg er tit i Odsherred, og syntes det er meget småt med massage steder og anmeldelser derfra, og hende alle skrev om var på ferie til i mandags. 
Så jeg beslutte mig for at prøve  http://dathaiwellness.dk/ i sidste uge. 
Da jeg ankom fik jeg en parkeringstilladelse så jeg kunne holde lige udenfor. Syntes det lå rimeligt diskret, når man nu tænker på det var midt i byen.

Jeg blev lukkede ind i et rum, og jeg bad om 1 times hård olie massage, der blev spurgt ind til om jeg havde ondt nogle steder, det var der ikke, så hun bad mig om at smide tøjet på stolen ( hvor der lå et helt frisk håndklæde til mig)og ligge mig på maven.

Så gik hun ud igen. 
Der er rimeligt lydt, for kunne høre imens  jeg var der at en anden kom, som også skulle ha en times massage. 
Efter 3-4 min kom hun tilbage (tror hun hed Dau) hun begyndte at masser min ben og røg op på ballerne, ryg til sidst armene. 
Det var faktisk rigtigt god massage syntes jeg. 
Derefter var det om på den anden side hvor armene hovedbund og det øverste af brystkassen fik en tur. 
Så blev jeg spurgte ind til om jeg kun ville ha massage. 
“Hvad kan man ellers få”

Hj til 300kr, det sagde jeg så ja tak til, det var jeg glad for, da det var en af de bedre jeg har fået. 
Alt i alt en fin oplevelse til en 800 mand. 

Havde hun andre tilbud? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 43 minutter siden:

Ok.

Kan du beskrive hende? 

Sødt smil. I  30’er tror jeg ( svært og sige syntes jeg) måske lidt buttede, men om det var det løse tøj ved jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...