Hop til indhold
TheJack

Afrikanske sugarbabes - Midtjylland

Recommended Posts

Hejsa. Prøver lige en lille efterlysning. Kan ikke lige linke - beklager. Jeg har været lidt i dialog med nogle mørke sugarbabes. Hører gerne om Jeres erfaringer - evt i en pb.

Det drejer sig om;

Shishastar, Viborg 

Chocolat, Viborg ( er der muligvis ikke længere, men kan vist nok mødes sammen med Shishastar)

Chocobaben09, Skjern 

Håber nogle har erfaringer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
TheJack skrev, for 46 minutter siden:

Hejsa. Prøver lige en lille efterlysning. Kan ikke lige linke - beklager. Jeg har været lidt i dialog med nogle mørke sugarbabes. Hører gerne om Jeres erfaringer - evt i en pb.

Det drejer sig om;

Shishastar, Viborg 

Chocolat, Viborg ( er der muligvis ikke længere, men kan vist nok mødes sammen med Shishastar)

Chocobaben09, Skjern 

Håber nogle har erfaringer :-) 

Det der siger jo ingenting. Du kan vel fortælle på hvilken side du fandt dem eller et telefonnummer.

Prøvede at google dem men uden resultat

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 2 minutter siden:

Hold dog fra sorte piger på sugardaters de er stort set altid prof ludere 

 

Ja det er der nogle af dem der er. Har dog mødt enkelte for år tilbage, der ikke var. Chocolat virker prof og har åbenbart levet af at være sb i flere år.... Den unge Chokobabe09 virker ikke prof, men lidt svingede i sine meldinger. 
Men tak for rådet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 12 minutter siden:

Det der siger jo ingenting. Du kan vel fortælle på hvilken side du fandt dem eller et telefonnummer.

Prøvede at google dem men uden resultat

Hvor tror du jeg fandt dem, når det er efterlysninger efter sugarbabes? Stiftstidende selvfølgelig ..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
TheJack skrev, for 2 minutter siden:

Hvor tror du jeg fandt dem, når det er efterlysninger efter sugarbabes? Stiftstidende selvfølgelig ..........

Med den der attitude når du ikke langt herinde. Så lad da være at spørge efter hjælp en anden gang din klovn

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 12 minutter siden:

Med den der attitude når du ikke langt herinde. Så lad da være at spørge efter hjælp en anden gang din klovn

Luk da r.... din klaphat. Så lad du bare være med at kommentere. Din kommentar var ubrugelig. Har allerede fået svar fra nogle..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 10.8.2020 at 22:44:

Hold dog fra sorte piger på sugardaters de er stort set altid prof ludere 

 

Det er måske lige hårdt nok at sige. Det er jo som at sige at det er stort set alle hvide mænd er røvhuller....

Jeg ser en sort pige fast hun er bare en alm. 19 årige pige der går i gymnasium, har mødtes med flere mørke piger fra SD som bestemt ikke var Prof.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 timer siden:

Det er måske lige hårdt nok at sige. Det er jo som at sige at det er stort set alle hvide mænd er røvhuller....

Jeg ser en sort pige fast hun er bare en alm. 19 årige pige der går i gymnasium, har mødtes med flere mørke piger fra SD som bestemt ikke var Prof.

Mørke er de bedste, og intense og glade for sex

Du må vælge de forkerte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 8 timer siden:

Det er måske lige hårdt nok at sige. Det er jo som at sige at det er stort set alle hvide mænd er røvhuller....

Jeg ser en sort pige fast hun er bare en alm. 19 årige pige der går i gymnasium, har mødtes med flere mørke piger fra SD som bestemt ikke var Prof.

Hun har vel ikke tilfældigvis en veninde som også kunne bruge en SD :) ? Så giver du bare besked :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 14 timer siden:

Hun har vel ikke tilfældigvis en veninde som også kunne bruge en SD :) ? Så giver du bare besked :) 

Ikke hvad jeg ved af. Ellers så havde jeg også inviteret hende med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den ‎10‎-‎08‎-‎2020 at 21:51:

Hejsa. Prøver lige en lille efterlysning. Kan ikke lige linke - beklager. Jeg har været lidt i dialog med nogle mørke sugarbabes. Hører gerne om Jeres erfaringer - evt i en pb.

Det drejer sig om;

Shishastar, Viborg https://sugardaters.com/da/profile/L1ojOwMJRY

Chocolat, Viborg ( er der muligvis ikke længere, men kan vist nok mødes sammen med Shishastar) https://sugardaters.com/da/profile/ykoAlk8RBj nu København

Chocobaben09, Skjern Der kunne ikke findes en bruger med det navn

Håber nogle har erfaringer :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...