Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, 

Jeg besøgte hende her da hun var i Odense, men først haft tid til at skrive nu. 

https://annoncelight.dk/showad/301194 

Billederne passer ikke. Men flot krop. 

Det var ikke en særlig god oplevelse. Man måtte ikke røre ved hende, og efter jeg fik hende overtalt til blidt at røre hendes bryster tog hun sin bluse på igen. 

Hun gjorde ikke meget for at få pikken hård, blev til maks et minuts håndarbejde, hvorefter hun gik på knæ og sagde "take me from behind" mens jeg var halv-slap. 
Hun ville ikke skifte position da jeg så havde fået mig selv hård og var begyndt bagfra. Efter to-tre minutters sex begyndte hun at sige tiden snart var gået. 

Hun virkede langtfra særlig glad. 

Det sagt, vi fik det gennemført, og hun var ikke ubehagelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig hvad Randy skriver. 

Hun loved over telefonen at alt var muligt og inkluderet i prisen (undtagen anal), men da jeg så endelig kom der så tog hun nærmest pikken under et mikroskop for at finde en undskyldning for ikke at sutte uden kondom. Hun fandt en meget lille rest fra toilet papir jeg havde brugt til at tørre mig med, så det blev ikke til superfransk, men tildækket fransk. Og det hjalp ikke at sige hun jo kunne bruge de vådservietter som stod 30cm væk og/eller jeg kunne hurtigt gå ud på badeværelset og vaske den endnu engang. Så det overrasker mig meget at hun tilbyder megafransk.

Da jeg cum i doggystilling havde hun åbenbart set at jeg ved det, så hun skyndte sig hurtigt "falde" ned på sengen så halvdelen af dråberne blev med min hånd.

https://annoncelight.dk/showad/301196

Her er den anden annonce som hun også bruger. Hun påstår hårdnakket at hun kommer fra indien:lol:, men mit sprogøre (og syn) siger mig det nok nærmere er Vestafrika. 

Jeg kan varmt anbefale at man holder sig væk. Man gå derfra med en irriterende følelse bagefter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tørrede min pik af med vådeservietter og kiggede skeptisk hehe, selv om den var helt ren. Men det vel fair nok, problemet er mere at hun imens laver grimasser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...