Hop til indhold
Guest TheRookie

Bedste thai massage i trekantsområdet

Recommended Posts

Guest TheRookie

Jeg søger efter en smuk og ung (under 40 ca) pige der er god til at massere i trekantsområdet eller lidt syd for. Der må gerne være mulighed for lidt ekstra, men der behøver ikke tilbydes FP. Jeg er ikke kendt i området, så hvis et af de etablerede steder har dette, kunne det være perfekt. 

Har I nogen bud?

 

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Det er trist med nyt lækkert i Vejle for tiden.

Hvilken type massage går du efter, hård/blød/erotisk osv. - der er stor forskel på hvad folk forbinder med en god massage. 

Sindy er et bud på en under 40, har ikke prøvet hende men set hende da jeg var forbi Bella. Om de kan massere ved jeg ikke noget om da jeg kun gik efter sexen da jeg var forbi. Bella er over 40 vil jeg vurdere men leverer fint sex dog uden det går over i historien.

Ellers er der Linda, hun er pænt stram i kødet og givet en glimrende massage i forhold til mine præferencer. Nok hende jeg ville foretrække for tiden hvor udvalget er ganske begrænset.

Går man et lille stykke over de 40 så er Balida en mulighed og Kayly. 

Sidst men ikke mindst så er der Ten. Hun er dog blevet lidt ustabil på det sidste og jeg har oplevet hun aflyser en aftale når man skriver man er på P Pladsen bagved klinikken. 
 

De reklamerer alle på AL når de er aktive .

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 3 minutter siden:

Det er trist med nyt lækkert i Vejle for tiden.

Hvilken type massage går du efter, hård/blød/erotisk osv. - der er stor forskel på hvad folk forbinder med en god massage. 

Sindy er et bud på en under 40, har ikke prøvet hende men set hende da jeg var forbi Bella. Om de kan massere ved jeg ikke noget om da jeg kun gik efter sexen da jeg var forbi. Bella er over 40 vil jeg vurdere men leverer fint sex dog uden det går over i historien.

Ellers er der Linda, hun er pænt stram i kødet og givet en glimrende massage i forhold til mine præferencer. Nok hende jeg ville foretrække for tiden hvor udvalget er ganske begrænset.

Går man et lille stykke over de 40 så er Balida en mulighed og Kayly. 

Sidst men ikke mindst så er der Ten. Hun er dog blevet lidt ustabil på det sidste og jeg har oplevet hun aflyser en aftale når man skriver man er på P Pladsen bagved klinikken. 
 

De reklamerer alle på AL når de er aktive .

-lurik

Bella kan massere, men blødt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
lurik skrev, for 1 time siden:

Hvilken type massage går du efter, hård/blød/erotisk osv. - der er stor forskel på hvad folk forbinder med en god massage. 

Jeg går efter en massør der har styr på sin teknik. Dvs både kan massere hårdt og erotisk osv. Hun skal kunne fikse fx rygproblemer eller lign.

 

Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Ellers er der Linda, hun er pænt stram i kødet og givet en glimrende massage i forhold til mine præferencer. Nok hende jeg ville foretrække for tiden hvor udvalget er ganske begrænset.

Hun lyder interessant. Du har ikke tilfældigvis et link?

 

Tak for et rigtig godt svar! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
TheRookie skrev, for 4 minutter siden:

 

Hun lyder interessant. Du har ikke tilfældigvis et link?

https://annoncelight.dk/showad/289021

jeg vil klassificere hendes massage som medium i hårdhed. Men du kan sikkert bede om det skal være hårdt. Hun er meget serviceminded og nem at kommunikere med pp fint engelsk. 

du kan få hele pakken ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt EG har denne fejl. Det var jo ikke mig der skrev det :lol:

 

  Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Ellers er der Linda, hun er pænt stram i kødet og givet en glimrende massage i forhold til mine præferencer. Nok hende jeg ville foretrække for tiden hvor udvalget er ganske begrænset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Tror det dr fordi han har citeret det du citerede fra mig. Men ja stadig en fejl!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
lurik skrev, den 10.8.2020 at 22:05:

Tror det dr fordi han har citeret det du citerede fra mig. Men ja stadig en fejl!

Ja Sorry. Min fejl... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
lurik skrev, den 10.8.2020 at 21:46:

https://annoncelight.dk/showad/289021

jeg vil klassificere hendes massage som medium i hårdhed. Men du kan sikkert bede om det skal være hårdt. Hun er meget serviceminded og nem at kommunikere med pp fint engelsk. 

du kan få hele pakken ved hende. 

Tak for tippet. Hun skuffede ikke! Hun er fanme en flot pige....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...