Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Thai Cherry

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det er ikke den Cherry der har været i byen et stykke tid, men en ny som bruger samme alias

https://annoncelight.dk/showad/301941

Hun ser noget hårdt tunet ud a la Rose, men fotos snyder jo ofte. 

Skulle der være en eller flere af de herrer der har aflagt hende et bøsøg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er ikke den Cherry der har været i byen et stykke tid, men en ny som bruger samme alias

Hun var den bedste i Vejle før politiet ryddede op og har brugt navnet før de andre Cherry i Jylland, kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hansen. skrev, for 57 minutter siden:

Hun var den bedste i Vejle før politiet ryddede op og har brugt navnet før de andre Cherry i Jylland, kan varmt anbefales

Takker. :) 
Ja der er en del Cherries i landsdelen. Jeg vil rode efter omtaler under Vejle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Takker. :) 
Ja der er en del Cherries i landsdelen. Jeg vil rode efter omtaler under Vejle

Ja i er heldige hun er flyttet til Århus - absolut min favorit da hun var i Vejle. 

Hun er ikke nær så tunet som Rose. Men brysterne har fået en tur men noget af det mest naturlig tunet jeg har prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lurik skrev, for 6 minutter siden:

Ja i er heldige hun er flyttet til Århus - absolut min favorit da hun var i Vejle. 

Hun er ikke nær så tunet som Rose. Men brysterne har fået en tur men noget af det mest naturlig tunet jeg har prøvet. 

De ser bare umanerligt store ud på billederne. Jeg kan bedst lide hvis de passer til resten af kroppen - men andre ting spiller også ind. 
Ja pt er Århus fin, men der kommer nok en down periode igen, når næste razzia fyger gennem byen. Flere og flere bliver dig PB piger og ikke på klinik. Det gør bare det hele mere besværligt for os kunder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

De ser bare umanerligt store ud på billederne. Jeg kan bedst lide hvis de passer til resten af kroppen - men andre ting spiller også ind. 
Ja pt er Århus fin, men der kommer nok en down periode igen, når næste razzia fyger gennem byen. Flere og flere bliver dig PB piger og ikke på klinik. Det gør bare det hele mere besværligt for os kunder 

De er store men ikke voldsomt. Tænker måske billederne er tunet lidt. De er lidt a la Rida hvis du kender hende. Jeg syntes nu det er frækt når hun sidder på en læner sig lidt bagover og de bare strutter og danser lystigt når hun rider løs. Det billede hvor hun ligger ned giver det bedste billede af virkeligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, 1 time siden:

De er store men ikke voldsomt. Tænker måske billederne er tunet lidt. De er lidt a la Rida hvis du kender hende. Jeg syntes nu det er frækt når hun sidder på en læner sig lidt bagover og de bare strutter og danser lystigt når hun rider løs. Det billede hvor hun ligger ned giver det bedste billede af virkeligheden. 

har hun også tattoo på ryggen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
peter.c skrev, for 9 minutter siden:

har hun også tattoo på ryggen ?

Nej kun En lille på maven og på hoften. Med mindre hun er blevet tudset yderligere for ganske nyligt. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fatman

Har prøvet hende, da hun var i Vejle. (Sweet Cherry Vejle). Hun er vældig sød og flot. Men betalte for 1 time og var ude af døren efter 40 min. Se beskrivelse fra Vejle. Der er forskellige både gode og dårlige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende.

Der er en tråd her om hende.  Hun var vist kørt træt, men dette har måske ændret sig.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 10.8.2020 at 17:19:

Fik du besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 11 timer siden:

Fik du besøgt hende?

Nej, jeg fik lidt info pr PM som ikke øgede min lyst, og så ringede en af mine faste med et sprøgsmål :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 10.8.2020 at 21:21:

Hvad er PB?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Nej, jeg fik lidt info pr PM som ikke øgede min lyst, og så ringede en af mine faste med et sprøgsmål :lol:

Var det oplysninger om pigen som gjorde du ikke ville besøge hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 2 minutter siden:

Var det oplysninger om pigen som gjorde du ikke ville besøge hende?

Ja :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 2 minutter siden:

Ikke noget du vil dele her!!

Nja, min meddeler og jeg deler helt samme smag i piger, og når han ikke fandt besøget godt, vil jeg heller ikke. Det var noget med manglende engagement primært

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...