Hop til indhold
DenSkæveViborgens

Wellness Lystrup - Grøn Massage uden for Aarhus

Recommended Posts

Har været nogle smut forbi Wellness Lystrup i den seneste tid. Kan klart anbefale stedet, hvis man er på udkig efter en god hård, fast og grøn massage uden happy-ending. 

Massøren: (Har kun prøvet helkropmassage) Alle gange jeg har besøgt lokationen, er jeg blevet betjent af en yngre thai kvinde, som i mine øjne er meget smuk. Massagen er meget hård, man bliver helt overrasket over hvor hårdt hun kan gøre det. Det er både hvor hun står på ens ryg og ben, samt hvor hun sidder på ryggen imens der bliver lagt fuldt vægt på. Hun spørger i starten om der er nogle specielle steder der skal være i fokus. Klart den bedste thai massage jeg har prøvet, samt til den bedste pris. Massagen er helt grøn, så underbukserne bliver på og der kommer klud over øjnene når man ligger på ryggen. 

1 times, helkropmassage koster 250 kr. Der kan kun betales kontant. Er endnu ikke blevet behandlet af hende på billederne på facebook siden og ved derfor ikke om hun stadig arbejder der!

Stedet: Det ligger på en mellem travl vej i Lystrup, uden en diskret indgang. Synes personligt ikke at det er et problem da jeg ved at massagen er helt grøn, men ville nu stadig være rart med en lidt mere diskret indgang. Massagen foregår på anden sal, der er venterum og et stort rum med 2 professionelle massagebrikse.

Praktisk Information: Hjemmeside, Facebookside

Tlf: 40454043

Addresse: Sønderskovvej 11, 8250 Lystrup

 

// DenSkæveViborgens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 2 minutter siden:

haha du linker til deres hjemmeside 2 gange

 

Reklame er godt, dobbelt op på reklame er dobbelt så godt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...