Hop til indhold
neutral

Emma Aalborg

Recommended Posts

Hej gutter

 

I dag besøgte jeg endelig denne skønhed, hun har en dejlig krop, flotte bryster og lækker røv ;)
Jeg havde forsøgt at lave aftaler med hende et par gange men da jeg er meget spontan har det ikke lykkedes de første par gange jeg har skrevet. Men i dag lykkedes det endelig. 

link: https://annoncelight.dk/showad/287322

Jeg ønskede 30 min lingam massage og fortrød ikke det mindste. Jeg blev taget imod I døren af Emma, hun havde en lækker og fræk bodystocking på, hvilket jeg synes er mega flot på en pige. 
Det aftalte beløb skiftede hænder og jeg hoppede i et bad. Herefter gik Emma igang. Fantastiske hænder, silke bløde og med forsigtighed masserede hun både mig og lille mig (som blev stor kort efter). Kunne høre og mærke at hun selv nød det, både på åndedrættet og hendes bevægelser med underlivet. 
 

Jeg kan kun anbefale hende og hendes service. Hun er virkelig en dejlig pige og hendes sted var rent og pænt. 
 

Besøger hende gerne igen - måske til mere end lingam ;) jeg kunne forstå at hun kun er ugen ud så jeg håber at hun vender tilbage til Aalborg igen.

 

100% tilfreds

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
neutral skrev, for 46 minutter siden:

Det vil jeg mene :)

Du må da for pokker vide det, hvis du har besøgt hende ellers må du være blind :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

Du må da for pokker vide det, hvis du har besøgt hende ellers må du være blind :-)

Hmmm hvis jeg er blind er du ... hvad med at holde den gode tone?

Ja jeg vil mene at der er pigen på billederne dog med kortere hår. Håber mit svar er tilstrækkelig for at stille din nysgerrighed :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
neutral skrev, for 10 timer siden:

Hmmm hvis jeg er blind er du ... hvad med at holde den gode tone?

Ja jeg vil mene at der er pigen på billederne dog med kortere hår. Håber mit svar er tilstrækkelig for at stille din nysgerrighed :D

 

Jeg holder skam en god tone her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...