Hop til indhold

på frækt besøg i egen by

Featured Replies

Skrevet

jeg har fulgt med på denne side i noget tid som "gæst" men nu måtte jeg have en profil :-)

jeg har fundet en annonce på nettet, men det er en fra den by som jeg selv bor i.

hun skriver 100% diskretion, og jeg er selv single....men det kunne jo være at jeg engang fandt en kæreste.

ville det være dumt at besøge en fra den samme by som man bor i ??

Skrevet

Såfremt i har samme alder og bor i samme by, som evt. er en "mindre" by, så ville jeg holde mig fra det, da der jo også er risikoen for at man har fælles venner eller lignende, så kan det hurtigt blive lidt akavet.

Skrevet
  • Author

jeg kan sagtens holde på en hemmelighed, og det er der vel også en god chance for at hun kan...men ja som du selv siger, måske man faktisk kender hinanden af udseende så ville det nok blive lidt kikset....

Såfremt i har samme alder og bor i samme by, som evt. er en "mindre" by, så ville jeg holde mig fra det, da der jo også er risikoen for at man har fælles venner eller lignende, så kan det hurtigt blive lidt akavet.
Skrevet

jeg har fulgt med på denne side i noget tid som "gæst" men nu måtte jeg have en profil :-)

jeg har fundet en annonce på nettet, men det er en fra den by som jeg selv bor i.

hun skriver 100% diskretion, og jeg er selv single....men det kunne jo være at jeg engang fandt en kæreste.

Med mindre det er hende selv du bliver kæreste med, så ser jeg ingen problemer med at besøge hende. Skriver hun diskretion, så mener hun det.

Så hvis hun er noget for dig, så booker du da bare tiden hos hende.

Skrevet

Jeg har aldrig kørt til en anden by for at besøge en pige, og har aldrig været bange for at blive genkendt i gadebilledet. Jeg tror ikke du behøver at være nervøs for at blive afsløret, jeg er sikker på at alle pigerne er 100% seriøse og diskrete.

Jeg har besøgt mange forskellige i tidens løb, og har mødt tre af dem et sted i byen. Den ene var på en café, vi sludrede lidt sammen. De to andre var på gaden, vi kiggede på hinanden, og kunne genkende hinanden, men ingen sagde hej eller smilede.

Ingen grund til at være nervøs, bare kom afsted ...

Skrevet

Jag skulle tänka mig för både en och två gånger innan jag besökte en glaedespige i området där jag bor.

Ni är säkert mycket diskreta bägge två, men tänk om en annan person som vet vad som pågår hos henne ser dig gå in där... Om den personen känner igen dig, kan du då lita på hans/hennes diskretion? Hemligheter som denna kan ligga dolda i många år för att sedan komma till ytan när man som minst anar och behöver det.

Det finns ett ålderdomligt men förståndigt talesätt i Sverige som jag alltid levt efter:

"Du skall ej begå hor på kontor, ej heller där du bor"

Det syns mig vara klokt, oavsett om 'horeriet' kommer sig av ömsesidig tillgivenhet eller monetär generositet.

Lille

Skrevet

Det kommer nok mest an på hvor diskret hun bor og om hun er kendt som "Vardes Vilde Liv" :D

Hvis både hun og hendes kunder er diskrete, behøver det kun være de mest inviede (andre kunder), som ved hvem hun er og som evt. kan følge med i hvem og hvormange som besøger hende. Du kunne jo starte med at lave en aftale med hende efter mørkets frembrud på en hverdag, hvor der er begrænset med liv i byen. Evt. en alm. formiddag.

Skrevet

Spørgsmålet er, om pigen virkelig bor i den by, hvor du selv bor - eller om hun kommer udenbys fra og bare "lejer" sig ind.

Hvis I virkelig begge bor i samme by, er jeg enig med Lillemand. Har I samme alder og kommer i de samme kredse, kan det hurtigt blive akavet.

Bliver din bror kæreste med hendes søster? Har eller får I fælles venner? Er jeres forældre arbejdskolleger?

Problemerne kan være legio.

Det kommer dog også an på ikke bare, om i er jævnaldrende, men hvor gamle, I er. Er I helt unge, er problemerne nok størst.

Er hun udenbys fra og bare "lejer" sig ind, ville jeg ikke betænke mig på at gå må massageklinikpigebesøg i den samme by, hvor jeg selv bor - det var sådan, jeg selv startede engang med en pige, som kom udenbys fra og "lejede" sig ind.

Spider

Skrevet
  • Author

ja...synes det kunne være "spændende" at besøge en som bor i samme by.

men selvfølgelig har jeg så bagefter tænkt om det var klogt....

jeg tror nu at det bliver til et besøg engang.

jeg har været ved massør flere gange, og det var da her i holstebro eller omegn hvor jeg bor

Spørgsmålet er, om pigen virkelig bor i den by, hvor du selv bor - eller om hun kommer udenbys fra og bare "lejer" sig ind.

Hvis I virkelig begge bor i samme by, er jeg enig med Lillemand. Har I samme alder og kommer i de samme kredse, kan det hurtigt blive akavet.

Bliver din bror kæreste med hendes søster? Har eller får I fælles venner? Er jeres forældre arbejdskolleger?

Problemerne kan være legio.

Det kommer dog også an på ikke bare, om i er jævnaldrende, men hvor gamle, I er. Er I helt unge, er problemerne nok størst.

Er hun udenbys fra og bare "lejer" sig ind, ville jeg ikke betænke mig på at gå må massageklinikpigebesøg i den samme by, hvor jeg selv bor - det var sådan, jeg selv startede engang med en pige, som kom udenbys fra og "lejede" sig ind.

Spider

Skrevet

jeg kan nu ikke se det store problem i det i er jo begge to på grisestien så hun har da lige så meget at skjule som dig mvh

Skrevet

Hej Alle

Den eneste gang jeg har mødt en pige, som jeg kendte var i Århus og hun var taget fra Esbjerg til Århus, for ikke at møde nogen som hun kendte.

Vi havde såmænd gået 10 år på samme skole, dog i hver sin klasse.

Er tit gået på bodel i Esbjerg hvor jeg bor og har aldrig mødt nogen jeg kendte, hverken indefor eller på gaden.

Skrevet

Hej Alle

Den eneste gang jeg har mødt en pige, som jeg kendte var i Århus og hun var taget fra Esbjerg til Århus, for ikke at møde nogen som hun kendte.

Vi havde såmænd gået 10 år på samme skole, dog i hver sin klasse.

Havde du sex med hende og hvordan var hun?

Skrevet

Hej

Jeg ville gå igen, men hun sagde, kom med og vi gik ud bagved og fik en snak over en kop kaffe.

Da det ringede på døren, gik hun ud og lukkede op, kort efter kom hun ud med en tusse og sprugte om jeg kunne veksle, det kunne jeg ikke, men jeg havde de 200 kr. hun skulle give tilbage.

Jeg ville gå, men hun sagde, sæt dig, det her tager ikke lang tid og du skal vel også have en omgang.

Så ja, jeg havde sex med hende og det var rigtig godt, men da jeg gik derfra bestemte jeg med mig selv, at jeg ikke ville besøge hende igen ....... det var for tæt på.

Skrevet

Så ja, jeg havde sex med hende og det var rigtig godt, men da jeg gik derfra bestemte jeg med mig selv, at jeg ikke ville besøge hende igen ....... det var for tæt på.
Jeg forstår dig sådan set godt.

Men hold da kæft, hvor har jeg gået i skole med mange piger, jeg (i hvert fald dengang) gerne ville duske.

Skrevet

Hej

Jeg ville gå igen, men hun sagde, kom med og vi gik ud bagved og fik en snak over en kop kaffe.

Da det ringede på døren, gik hun ud og lukkede op, kort efter kom hun ud med en tusse og sprugte om jeg kunne veksle, det kunne jeg ikke, men jeg havde de 200 kr. hun skulle give tilbage.

Jeg ville gå, men hun sagde, sæt dig, det her tager ikke lang tid og du skal vel også have en omgang.

Dvs. du fik en billig omgang mod at holde kæft?

Fik du ellers noget at vide om hendes bevæggrunde til at være glædespige?

Skrevet

Jeg tager gerne til sjælland for at møde en skøn kvinde, men det handler desværre ikke om, at komme langt væk. Jeg så gerne at man havde et ligeså godt udvalg på Fyn/Odense.

For mit vedkommende er jeg ligeglad med, om jeg skulle blive genkendt. Det skyldes vel at jeg er rimelig afklaret omkring dels det at købe en seksuel oplevelse og dels at jeg kan få øje på elementer at noget jeg burde skamme mig over.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.