Hop til indhold
Guest TheRookie

Mint i Vissenbjerg

Recommended Posts

Guest TheRookie
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Sikkert nok, men næppe på den opgivne adresse. Desværre, hun ser ellers rigtig fræk og dejlig ud.

https://www.insight.co.kr/news/260824

Prøv for øvrigt at lægge mærke til hvordan hovedet er sat fast på halsen, ser sgu ikke helt naturligt ud. :-)  

Ja ok. Tænkte nok det var fake :( Og man får hende nok ikke lige til at sende et rigtigt billede... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Prøv...

Intet svar. Som forventet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg har været der, og de lever ikke op til det de lover i annoncen, slet ikke...  kold og kynisk, kom med nogen penge, se at få det oversået og kom ud af min butik.... (det var min opfattelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det er et sted ned af en laaaang markvej, så har jeg også været forbi, men hos en anden end Mint. Det var helt vildt ringe... Det var retfærdigvis kun til en quickie, men da kvinden som i øvrigt talte fint dansk efter afspritning bare lagde sig på alle 4 og sagde "værsgo" og ikke på den frække måde, så var begejstringen til at overse... mekanisk og ikke antydning af berøring...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Tak for info, og virkelig ærgerligt det var sådan en træls oplevelse! Jeg synes efterhånden at man kan udlede en del fra falske billeder, og måden de svarer på sms. Jeres besøg bekræftede i hvert fald mistankerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, den 13.8.2020 at 10:48:

hvis det er et sted ned af en laaaang markvej, så har jeg også været forbi, men hos en anden end Mint. Det var helt vildt ringe... Det var retfærdigvis kun til en quickie, men da kvinden som i øvrigt talte fint dansk efter afspritning bare lagde sig på alle 4 og sagde "værsgo" og ikke på den frække måde, så var begejstringen til at overse... mekanisk og ikke antydning af berøring...

 

Men kunne du få lov til at blive færdig og få den tid du havde betalt for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...