Hop til indhold

Mint i Vissenbjerg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Mint? 

https://annoncelight.dk/showad/300694

Redigeret af TheRookie
Stavefejl

Skrevet
TheRookie skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt Mint? 

Sikkert nok, men næppe på den opgivne adresse. Desværre, hun ser ellers rigtig fræk og dejlig ud.

https://www.insight.co.kr/news/260824

Prøv for øvrigt at lægge mærke til hvordan hovedet er sat fast på halsen, ser sgu ikke helt naturligt ud. :-)  

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Sikkert nok, men næppe på den opgivne adresse. Desværre, hun ser ellers rigtig fræk og dejlig ud.

https://www.insight.co.kr/news/260824

Prøv for øvrigt at lægge mærke til hvordan hovedet er sat fast på halsen, ser sgu ikke helt naturligt ud. :-)  

Ja ok. Tænkte nok det var fake :( Og man får hende nok ikke lige til at sende et rigtigt billede... 

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Prøv...

Intet svar. Som forventet...

Skrevet

er der ingen som har været der og kan fortælle lidt der fra

Skrevet

Jo jeg har været der, og de lever ikke op til det de lover i annoncen, slet ikke...  kold og kynisk, kom med nogen penge, se at få det oversået og kom ud af min butik.... (det var min opfattelse)

Skrevet

hvis det er et sted ned af en laaaang markvej, så har jeg også været forbi, men hos en anden end Mint. Det var helt vildt ringe... Det var retfærdigvis kun til en quickie, men da kvinden som i øvrigt talte fint dansk efter afspritning bare lagde sig på alle 4 og sagde "værsgo" og ikke på den frække måde, så var begejstringen til at overse... mekanisk og ikke antydning af berøring...

Skrevet

Tak for info, og virkelig ærgerligt det var sådan en træls oplevelse! Jeg synes efterhånden at man kan udlede en del fra falske billeder, og måden de svarer på sms. Jeres besøg bekræftede i hvert fald mistankerne.

Skrevet
wobleren skrev, den 13.8.2020 at 10:48:

hvis det er et sted ned af en laaaang markvej, så har jeg også været forbi, men hos en anden end Mint. Det var helt vildt ringe... Det var retfærdigvis kun til en quickie, men da kvinden som i øvrigt talte fint dansk efter afspritning bare lagde sig på alle 4 og sagde "værsgo" og ikke på den frække måde, så var begejstringen til at overse... mekanisk og ikke antydning af berøring...

Men kunne du få lov til at blive færdig og få den tid du havde betalt for?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.