Hop til indhold
Joey Joe Joe

Helene.Babe fra Holbæk - fusker

Recommended Posts

Helene.Babe fra Holbæk vil sælge billeder, sextapes m.m., hvor kæresten medvirker. Det skal ske over Snap.

Men det skal ikke være via Sugardaters, så jeg anmeldt hende.

"Profiler, hvis primære formål vurderes til at være salg af fotos, videoer, webcam-shows, telefon-/skypeopkald og tilsvarende ”sevicer”, der har karakter af egentlig prostitutionm vil blive slettet uden varsel."

https://sugardaters.com/da/profile/gAZr4P.KoG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har åbenbart ændret i sin profiltekst

"Om mig                                                                                                                                                                                                                                                                 Jeg er her, da jeg ikke kan forkæle mig selv som du kan forkæle mig. Jeg forventer end, tålmodig, sød, forstående, loyal, troværdig og ikke mindst rolig person. Skriv til mig, og lad mig se om det er dig jeg mangler" hvor der nu ikke står noget om at sælge billeder, sextapes m.m., hvor kæresten medvirker.

Jeg er her, da jeg ikke kan forkæle mig selv som du kan forkæle mig. Jeg forventer end, tålmodig, sød, forstående, loyal, troværdig og ikke mindst rolig person. Skriv til mig, og lad mig se om det er dig jeg mangl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der må jo tydeligvis være flere spassere i mellem  som er villige til og betale før mødet for ja hende  Helene hun vil have sendt 1500 for ja you know at blive væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...