Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291210

 

Så har jeg besøgt Cherry. En kælderlejlighed i nærheden af Stjernepladsen.

 

Jeg bestiller nemt per sms, og ankommer et kvarter før aftalt. Jeg går en tur om blokken, og skriver at jeg er ankommet. Hun åbner, og jeg går direkte ind. Hurtigt og diskret. Parkering er der tonsvis af.

 

Hun starter med noget olieplaskeri, og går over i et solidt økoblow. 69, og hun giver mig kondomet på. Solid sex i alle stillinger, mere eller mindre. 

 

Billederne er 100% hende. Brysterne er kunstige, men dejligt bløde. Hendes ansigt er lidt thai-kantet, men kroppen er super fræk.

 

Alt i alt en solid oplevelse. Vil klart anbefale hende.

Redigeret af DaJe8000
Stavefjeld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende engang i sidste uge, men kan slet ikke se noget fantastisk i hende.

Kedelig massage, ingen pirring overhovedet, og "standard" sex. Det eneste hun får point for, er hendes B2B, og så alligevel ikke. Hun pressede hele kroppen, og de store bryster, mod min ryg, og kørte lidt rundt. Det var ikke dårligt, og der var ingen hastværk, men jeg savnede lidt "dans" med brystvorterne på min krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange. Første gang tænkte at det kunne blive, anden gang tog jeg fejl.

Men ok krop. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanrejen skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/290284

 

Så har jeg også fået besøgt Cherry.

Kan tilslutte mig DaJe8000 beskrivelse

Hun er dog flyttet fra kælderlejligheden til en privat lejlighed lidt længer væk

Mandag og tirsdag er hun i lejligheden, de andre dage på klinikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Cherry her til formiddag. En dejlig kvinde med en supe krop. Der blev brugt en del olie og massagen var ikke helt så god/hård som jeg har oplevet hos andre. Men hun kom godt omkring og hendes b2b er lækker. 

Efter "vendingen" fik hun lillemand på højkant og hun vendt sig til en dejlig 69'er. Afslutningen skete med et olieret HJ hvilket jo egentlig var ok, men havde da håbet (og vist nok betalt for...45 min 900,-) at hun lige gav en lille ridetur. 

Et hurtigt bad og en lille snak og så var jeg ude igen efter ca 40 min. 

Total lækker kvinde men massagen har jeg fået bedre andetsteds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...