Hop til indhold
mcallan68

Nadia, Cici, Gip, PP Thaimassage Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/280799

wauuu, så har jeg haft glæden af at møde Gip for tredie Gang og det bliver bare bedre for hver gang.

Hun startede med at spørge om jeg ville komme 2 gange og jeg sagde selvfølgelig ja.

Så gik hun ellers i gang med at sutte mig og det er længe siden jeg har prøvet noget så godt.

Så ellers på med gummi og så Red hun mig med hendes ansigt i mod mig og jeg kom i en orgasme som aldrig før.

Så Masserede hun mig på ryggen og bag på mine ben og det er hun også perfekt til og derefter skulle jeg vende mig om og der masserede hun min ben foran og lillemand blev også masseret,

det var bare så skønt, så ellers på med gummi for anden gang og så spurgte hun mig om jeg ville tage hende i Missionær og jeg kom anden gang, mere sperm end første gang.

Så grinte hun og spurgte mig om jeg kunne 3 gange, men jeg var helt færdig.

Jeg har også en gang været sammen med Cici and Gip, det var nok det bedste sex jeg har haft med 2 piger på en gang. <3

Nadia skulle også være dejlig <3

Det er den bedste oplevelse jeg endnu har haft med Gip alene.  <3 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor 2 (næsten) enslydende anmeldelser indenfor 1 time? Nå men; PP er et megasuper sted; specielt Gip er klasse; måske skulle jeg prøve (nye) Nadia næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Høvdingen skrev, for 50 minutter siden:

Hvorfor 2 (næsten) enslydende anmeldelser indenfor 1 time? Nå men; PP er et megasuper sted; specielt Gip er klasse; måske skulle jeg prøve (nye) Nadia næste gang?

hvad snakker du om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 21 timer siden:

Er der en af pigerne hos PP, der har en lille trimmet dusk? 

Nej. Alle tre piger er kronraget :biggrin:

Var der forleden. Fik en fin oplevelse med Nadia, efter at Gib havde suttet mig op mens Cici kiggede på. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 7 timer siden:

Nej. Alle tre piger er kronraget :biggrin:

Var der forleden. Fik en fin oplevelse med Nadia, efter at Gib havde suttet mig op mens Cici kiggede på. 
8000

Hej må jeg spørge dig om Nadia? Krop, udseende, personlighed og ydelser? 

På forhånd tak 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 7 timer siden:

Hej må jeg spørge dig om Nadia? Krop, udseende, personlighed og ydelser? 

På forhånd tak 

A

Fin lille mørk krop.  Hård c skål. Perler eller bøjle på tænder. Alder 22 men så er jeg også kun 42 ^_^ Hun leverede alt minus anal og er lidt sæd forskrækket på den fine måde.  
8000 

ps man skal ikke være bange for kvinder hvis man bevæger sig derned.  Det kan godt udvikle sig lidt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 7 timer siden:

man skal ikke være bange for kvinder hvis man bevæger sig derned

Uhhh ha, så er det jo slet ikke noget for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 18.8.2020 at 00:28:

Fin lille mørk krop.  Hård c skål. Perler eller bøjle på tænder. Alder 22 men så er jeg også kun 42 ^_^ Hun leverede alt minus anal og er lidt sæd forskrækket på den fine måde.  
8000 

ps man skal ikke være bange for kvinder hvis man bevæger sig derned.  Det kan godt udvikle sig lidt.  

"Sædforskrækket" - betyder det, at hun siger nej tak til megafransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 24.8.2020 at 21:16:

Nej men helst kun i det ene øje. B) Rammer sommetider lidt skævt. 
8000

Kan berette at hun efterfølgende er blevet meget dygtig til at tage HELE ladningen i munden. Hun slugte sågar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemannkasper skrev, den 25.8.2020 at 16:13:

Hvad tager de for en oplevelse med dem begge sådan ca? Kunne ikke lige fange det på den lidt lave telefonlinje. Tak gutter :)

Jeg giver 2000 for Cici og Gip. Inkl anal og megafransk og lige så mange gange jeg orker (på en time)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øberbøv skrev, for 13 timer siden:

Jeg giver 2000 for Cici og Gip. Inkl anal og megafransk og lige så mange gange jeg orker (på en time)

Herligt! Tak for info. Det lyder jo som om de skal prøves. Ved du om de har noget legetøj man kan krydre tiden lidt med? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhusfyr2020

Hvad er priserne for pp for en halv og hel times samvær? (Skal jo have nok guld med) - jeg kan godt nøjes med en pige :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhusfyr2020 skrev, den 30.8.2020 at 10:38:

Hvad er priserne for pp for en halv og hel times samvær? (Skal jo have nok guld med) - jeg kan godt nøjes med en pige :p

Lyder som mellem 1000-1200kr for timen :). God tur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...