Hop til indhold

Recommended Posts

Høvdingen skrev, for 4 minutter siden:

Anmeldelse eller reklame? 

….. go´ solrig dag til alle

Hold nu op. Dongding skriver mange mærkelige ting, men reklamer er jeg ret sikker på han ikke skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tenderness62 skrev, for 4 minutter siden:

Hold nu op. Dongding skriver mange mærkelige ting, men reklamer er jeg ret sikker på han ikke skriver.

OK;;;;;

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, positive ord fra din side af. Sensationelt :D Godt at høre. 

Hvad var de ting, som du bad hende om at gøre, som hun gjorde, på trods af hun er ny? Nu er jeg jo blevet nysgerrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 5 timer siden:

Wow, positive ord fra din side af. Sensationelt :D Godt at høre. 

Hvad var de ting, som du bad hende om at gøre, som hun gjorde, på trods af hun er ny? Nu er jeg jo blevet nysgerrig. 

Hans opholdstilladelse må nærme sig fornyelse, derfor det positive approach ............... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dongding’s troværdigheds barometer er desværre ikke det højeste og han kan finde på at lave nye anmeldelser om piger han formentlig aldrig har besøgt med sporadiske tilfældige og ofte unøjagtige oplysninger baseret på noget han har læst i andre tråde om disse piger... alt ialt mest støj med lavt kvalitetsindhold, godt vi ikke har for mange af hans slags her i forumet.

Melissa her er dog god nok, meget smuk pige, perfekt krop dog lidt stille typen. Det giver iøvrigt ingen mening at starte en ny tråd om hende når der allerede kører 2 i forvejen....

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductor skrev, for 3 timer siden:

Det giver iøvrigt ingen mening at starte en ny tråd om hende når der allerede kører 2 i forvejen....

Gør det da

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...