Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Høvdingen skrev, for 4 minutter siden:

Anmeldelse eller reklame? 

….. go´ solrig dag til alle

Hold nu op. Dongding skriver mange mærkelige ting, men reklamer er jeg ret sikker på han ikke skriver.

Skrevet
Tenderness62 skrev, for 4 minutter siden:

Hold nu op. Dongding skriver mange mærkelige ting, men reklamer er jeg ret sikker på han ikke skriver.

OK;;;;;

Skrevet

Wow, positive ord fra din side af. Sensationelt :D Godt at høre. 

Hvad var de ting, som du bad hende om at gøre, som hun gjorde, på trods af hun er ny? Nu er jeg jo blevet nysgerrig. 

Skrevet
KindKiddo skrev, for 5 timer siden:

Wow, positive ord fra din side af. Sensationelt :D Godt at høre. 

Hvad var de ting, som du bad hende om at gøre, som hun gjorde, på trods af hun er ny? Nu er jeg jo blevet nysgerrig. 

Hans opholdstilladelse må nærme sig fornyelse, derfor det positive approach ............... 

Skrevet

Dongding’s troværdigheds barometer er desværre ikke det højeste og han kan finde på at lave nye anmeldelser om piger han formentlig aldrig har besøgt med sporadiske tilfældige og ofte unøjagtige oplysninger baseret på noget han har læst i andre tråde om disse piger... alt ialt mest støj med lavt kvalitetsindhold, godt vi ikke har for mange af hans slags her i forumet.

Melissa her er dog god nok, meget smuk pige, perfekt krop dog lidt stille typen. Det giver iøvrigt ingen mening at starte en ny tråd om hende når der allerede kører 2 i forvejen....

Redigeret af Seductor

Skrevet
Seductor skrev, for 3 timer siden:

Det giver iøvrigt ingen mening at starte en ny tråd om hende når der allerede kører 2 i forvejen....

Gør det da

Skrevet

Hvor henne ca holder denne frækker ungarnske sag til? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.