Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 (edited) I dag er der to på vagt, som begge har "c-skål" iflg beskrivelsen. Billederne er lidt overraskende, da de ser ud til at have meget forskellig størrelse bryster på trods af, at de også begge er 170 cm og vejer næsten det samme (den slankeste vejer dog paradoksalt 53, mens den anden vejer 50): http://www.romantica.dk/profil.php?id=185 http://www.romantica.dk/profil.php?id=167 De er selvfølgelig begge 21 år ... Men når man ser på forsiden hvor der er et mini-billede af de vagthavende, så fremgår andre mål for højde og drøjde (men ikke alder og BH). Skriver de bare noget tilfældigt - kan man så stole på resten af beskrivelsen, fx hvad gp'en "er til"? Redigeret 9. August, 2020 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 9. August, 2020 Hvilken skålstørrelse du har, kommer ofte an på hvilket mærke bh du bruger. fx hos change lingeri er en c-skål ret lille, men hos hünkemøller er den væsenligt større. Har solgt undertøj i mange år og skål størrelsen varierer ekstremt fra mærke til mærke. vægten kan jeg ikke hjælpe dig med ;p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 BBW Emma skrev, Lige nu: Hvilken skålstørrelse du har, kommer ofte an på hvilket mærke bh du bruger. Nu bruger jeg ikke BH, da jeg ikke drikker så meget rødvin, at jeg har fået de berømte patter. Men jeg er med på pointen. Prøv dog lige at se på billederne med dine fagkyndige øjne. Kan du komme i tanker om et BH-mærke, der laver så små C-skåle, at de passer til Nelly? Flere billeder her: https://annoncelight.dk/showad/301872 I går smed hun et selfie op her, som viste det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 9. August, 2020 (edited) Jeg forstår 100%. Hun kunne sagtens være en 60-65C i change størrelse Den anden pige derimod er nok snare en E-F hos change. Men igen. Måske køber hun undertøj i en kæde hvor C er en stor skål :p Redigeret 9. August, 2020 af BBW Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 BBW Emma skrev, for 9 minutter siden: 60-65C i change størrelse Nu målte jeg mig selv, og Changes beregner anbefaler mig faktisk en 85C ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 9. August, 2020 lol Advarsel - god humor tror heller ikke "god håndfuld" vil være præcis nok. Kan du sige at Nathalie har nogle super dejlige bryster og så er hun også en super sød pige :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 4 minutter siden: Nu målte jeg mig selv, og Changes beregner anbefaler mig faktisk en 85C ... Hahahaha siger ikke du tager det lidt for alvorligt, meeeeen Anyway - ægte mål er nok svære at finde blandt os piger. Jeg gør selv en kunst ud af at “hvad du ser er hvad du får”, men tænker mange retter lidt hist og her. Mon ikke det nemmeste er at gå ned og se efter selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 BBW Emma skrev, for 6 minutter siden: gå ned og se efter selv Hvis jeg tager en hvid stok med, kan det være de lader mig se med hænderne. Det vil jeg overveje! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 703 Skrevet 9. August, 2020 Jeg bruger kun undertøj fra Change og jeg bruger en F-80 eller en G-75, disse to har fuldstændig samme skålstr, det er kun omkredsen der er forskellig. Hvis jeg brugte en C-80 f. eks, så ville skålstr være ens med en D - 75, giver det mening? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, 1 time siden: I dag er der to på vagt, som begge har "c-skål" iflg beskrivelsen. Billederne er lidt overraskende, da de ser ud til at have meget forskellig størrelse bryster på trods af, at de også begge er 170 cm og vejer næsten det samme (den slankeste vejer dog paradoksalt 53, mens den anden vejer 50): http://www.romantica.dk/profil.php?id=185 http://www.romantica.dk/profil.php?id=167 De er selvfølgelig begge 21 år ... Men når man ser på forsiden hvor der er et mini-billede af de vagthavende, så fremgår andre mål for højde og drøjde (men ikke alder og BH). Skriver de bare noget tilfældigt - kan man så stole på resten af beskrivelsen, fx hvad gp'en "er til"? Nu når du skriver alle på romantica har en c-skål i din overskrift, mener du så de 6 piger ud ad 21 piger på romantica ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 The_Man skrev, for 1 minut siden: Nu når du skriver alle på romantica har en c-skål i din overskrift, mener du så de 6 piger ud ad 21 piger på romantica ??? Jeg kiggede ikke på andre, men tænkte bare om det var sådan en standard de havde siden meget forskellige bryststørrelser kaldes for "c-skål". Jeg fanger godt det, som @Malle Magic Massage skriver, men jeg synes trods alt ikke billederne helt kan forklare den variation. Måske i kombi med det @BBW Emma skriver, men så er vi ude i, at skålstørrelse er ret vildledende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 9. August, 2020 Tja...... For mit vedkommende er det vigtigste blot at billederne af spejler virkeligheden samt at tekst og beskrivelse af pigen giver et lille fingerpeg om hvad man kan forvente at møde. Når det så er sagt har jeg fuld forståelse for, at hver klinik selvfølgelig gerne vil skabe et godt image, herunder at markedsføres deres kvinder bedst muligt. Der er nok ikke helt ved siden af, at Romantica i gennem en del år gerne skabe det image, at det er her du møder de meget unge og flotte piger. Jeg kan ligeledes godt sætte mig ind i tankegangen omkring, at mange mænd tænder på tanken om at dyrke sex med en kvinde på 21 eller 23 år. Der hvor kæden markedsføringsmæssigt falder af, og hvor det virker modsat på den forbruger beviste gæst er, at man hurtigt opdager af mange klinik-kvinder har vagter på forskellige klinikker, Det er jo helt ok, men de forskellige klinikker har ikke samme ønske om, at skabe en illusion om, at det er her du møder de unge kvinder på 21 eller 23 år. Det træder jo tydeligt frem når man tjekker en kvinde på Romantica med fakta som 21 år, C-skål m.v. og finder samme kvinde på en anden klinik. Her er hun måske 27 år med b-skål Det må antages at Kvinderne der har vagter forskellige steder med forskellige fakta selvfølgelig modtager gæster. Betyder det så egentligt ret meget hvor gammel en kvindens alder opgives til ? Næppe, for de fleste har nok den opfattelse, at man alligevel ikke kan regne med at disse fakta passer. For den gruppe gæster der er fortrolig med klinikkonceptet og jævnligt køber dejlige oplevelser tillægges det ikke den store betydning. Set i et større perspektiv er det er det næppe nogen hemmelighed, at klinikkerne markedsmæssigt er presset. Klinikkernes markedsandel er over tid faldet markant. Det er der selvfølgelig mange årsager til, men for ikke at komme med en hel detailanalyse, så giver den slags uoverensstemmelser omkring noget så banalt som fakta grobund for fordomme omkring klinik-konceptet. Har man gæster nok, kan man selvfølgelig være ligeglad, men hvis man ønsker at få fat nogle flere gæster, er man nok nødt til at komme i gang med at få aflivet mange af de fordomme der florerer omkring klinikkonceptet, startende med at plukke de "lavt hængende frugter" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 (edited) The_Man skrev, for 41 minutter siden: Nu når du skriver alle på romantica har en c-skål i din overskrift, mener du så de 6 piger ud ad 21 piger på romantica ??? Nu følte jeg mig udfordret. Fx @JenniferRomantica har både C-skål og B-skål - alt efter, hvor på deres side man læser: C-skål: http://www.romantica.dk/pigerne.php B-skål: http://www.romantica.dk/profil.php?id=24 TheVoice skrev, for 12 minutter siden: Det træder jo tydeligt frem når man tjekker en kvinde på Romantica med fakta som 21 år, Samme Jennifer er "21 år", men har været aktiv herinde i 4½ år ... Redigeret 9. August, 2020 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 4 minutter siden: Nu følte jeg mig udfordret. Fx @JenniferRomantica har både C-skål og B-skål - alt efter, hvor på deres side man læser: Som der er nævnt tidligere har mærket af bh betydning. Jeg bruger fra en H til K skål alt efter hvilket mærke og type bh. Bruger dog somme omkreds i bh og min alder er også den samme, alderen skifter dog 1 gang årligt. Ikke ligesom Bilka der har fødselsdag flere gange om året eller kvinder som bliver ved med at være i 20 års alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 5 minutter siden: Nu følte jeg mig udfordret. Fx @JenniferRomantica har både C-skål og B-skål - alt efter, hvor på deres side man læser: C-skål: http://www.romantica.dk/pigerne.php B-skål: http://www.romantica.dk/profil.php?id=24 Samme Jennifer er "21 år", men har været aktiv herinde i 4½ år ... Her er det nok vigtigt lige at slå fast, at Jennifer dels er en meget populær kvinde og dels at hun på ingen måder er et særtilfælde. Men tanker som du lige har gengivet giver jo en helvedes masse stjøj, både for Kvinderne men bestemt også for klinikkonceptet som sådan. Det er jo støj som man kunne have udgået ved enten at oplyse samme fakta de forskellige steder eller simpelthen fjerne disse tal på klinikkernes hjemmesider. Nu er denne branche jo omgærdet af meget tys-tys også når det kommer til struktur, ledelse og hvem der helt konkret bestemmer hvor gammel en kvinde skal markedsføres som. Uden at jeg vil ligge hovedet på blokken, så er det mit indtryk at ansvaret for disse unødvendige følge virkninger ligger mere på "ledelsen" end på de enkelte kvinder. Rent logisk kræves der selvfølgelig en ledelsesstruktur og nogle ensartede regler, procedurer m.v. for at drive en klinik. Det kan selvfølgelig i en hurtig vending klinge fint at sige, at hver kvinde selv driver sin forretning på klinik. Faktum er blot at en klinik har brug for noget ensartethed omkring service, priser, annoncering, bookningsprocedure osv osv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 1 time siden: Jeg kiggede ikke på andre, men tænkte bare om det var sådan en standard de havde siden meget forskellige bryststørrelser kaldes for "c-skål". Jeg fanger godt det, som @Malle Magic Massage skriver, men jeg synes trods alt ikke billederne helt kan forklare den variation. Måske i kombi med det @BBW Emma skriver, men så er vi ude i, at skålstørrelse er ret vildledende. Det handler også om omkreds; går du ned i omkreds, går du op i skål, så selvom pige A optisk har mindre bryster end pige B kan førstnævnte godt bruge en større skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. August, 2020 (edited) Advarsel skrev, for 2 timer siden: Nu følte jeg mig udfordret. Fx @JenniferRomantica har både C-skål og B-skål - alt efter, hvor på deres side man læser: C-skål: http://www.romantica.dk/pigerne.php B-skål: http://www.romantica.dk/profil.php?id=24 Samme Jennifer er "21 år", men har været aktiv herinde i 4½ år ... Jeg tror de færreste er i tvivl om min virkelige alder eftersom jeg har fortalt den flere gange herinde og den står i min egen annonce.. Og ja jeg har tabt et par kg siden jeg startet og der forsvandt lidt barm.. Som TheVoice også skriver så bestemmer jeg ikke over hjemmesiden og dens udførsel.. Hvis jeg få dem til at skrive derpå at jeg er 30 ville alle tro jeg var 35-37 fordi alle kender til aldersmomsen og hvor udbredt den er på klinikker.. Gæster der kom og forventede en 35-37 årig ville blive voldsomt skuffet da jeg stadig har problemer med at købe cigaretter eller blive lukket ind på en bar.. Jeg synes du skal gå ind i de forskellige debatter omkring alder og så se hvad der bliver skrevet.. Og på min egen annonce har jeg både fuldt ansigtsbilled og kun selvtagede billeder.. Klinikkerne vil gerne have et ens udseende på deres hjemmeside derfor ønsker de prof billeder.. Jeg synes faktisk seriøst at alle mænd herinde burde ringe til de forskellige steder og så fortælle dem at det ikke genererer med de selvtagede billeder og at i er trætte af de opstillede billeder.. Fordi det kan vi piger forklarer herfra og til evigheden.. Det hjælper ikke.. Romantica som efterhånden har rigtig mange billeder hvor man kan se de er taget med en telefon har svært ved at klarer den igennem men Seduction hvor de helst ikke ser de hjemmelavede photos har massere at lave.. Jeres adfærd er så selvmodsigende.. "Mænd" burde efterhånden virkelig ransage hvad de ønsker.. Redigeret 9. August, 2020 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 4 timer siden: Billederne er lidt overraskende, da de ser ud til at have meget forskellig størrelse bryster på trods af, at de også begge er 170 cm og vejer næsten det samme (den slankeste vejer dog paradoksalt 53, mens den anden vejer 50): http://www.romantica.dk/profil.php?id=185 http://www.romantica.dk/profil.php?id=167 Mht vægten har du vidst set forkert. På de billeder jeg ser her, står den ene som 160 og den anden som 170, så det giver vel fin nok mening at den højere vejer lidt mere men stadig er slankere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden: Mht vægten har du vidst set forkert. På de billeder jeg ser her, slankere. Det er dig, der har set forkert, eller undladt at læse, hvad jeg skriver. Prøv at klikke på linkene og læs også: Advarsel skrev, for 5 timer siden: Men når man ser på forsiden hvor der er et mini-billede af de vagthavende, så fremgår andre mål for højde og drøjde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeres adfærd er så selvmodsigende. Så ka' I lære det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 5 minutter siden: Det er dig, der har set forkert, eller undladt at læse, hvad jeg skriver. Prøv at klikke på linkene og læs også: Ah okay, fair point. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 2 minutter siden: Så ka' I lære det. Hvad er det vi kan lærer.? Jeres adfærd er jo stik modsat hvad i, ifølge jeres skrevne ord, ønsker.. Så det sku svært at lærer noget som helst.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Hvad er det vi kan lærer.? Jeres adfærd er jo stik modsat hvad i, ifølge jeres skrevne ord, ønsker.. Så det sku svært at lærer noget som helst.. Hvordan det er at være mand og skulle forholde sig til kvinder: JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeres adfærd er så selvmodsigende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. August, 2020 Advarsel skrev, for 31 minutter siden: Hvordan det er at være mand og skulle forholde sig til kvinder: Jeg er stadig ikke med.. Det har jo intet af gøre med det vi debatterer.. Du vælger at kalde mig ud særskilt for at have forkert alder osv.. Og nu det så blevet til at mænd skal deale med kvinder.. Og at det skal vi lærer.. Det giver ingen mening.. Jeg havde faktisk pli nok til at sidde og bruge noget tid på at svarer dig på dit indlæg og så få jeg "så ka' I lære det" tilbage.. Hvilket har intet at gøre med min første kommentar.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 53 minutter siden: Jeg er stadig ikke med.. Det har jo intet af gøre med det vi debatterer.. Du vælger at kalde mig ud særskilt for at have forkert alder osv.. Og nu det så blevet til at mænd skal deale med kvinder.. Og at det skal vi lærer.. Det giver ingen mening.. Jeg havde faktisk pli nok til at sidde og bruge noget tid på at svarer dig på dit indlæg og så få jeg "så ka' I lære det" tilbage.. Hvilket har intet at gøre med min første kommentar.. Årh, det er en misforståelse. Jeg kan godt se, det går galt. "Jeg kalder ikke dig ud". Jeg tagger dig bare, fordi teksten om dig bruges som eksempel. Der var ingen kritik af dig, kun af det rod af oplysninger på Romanticas side. JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden: Jeg er stadig ikke med.. Det er en joke, der spiller på, at din klage svarer til det mænd typisk klager over ved kvinder. Vi er i "Hyggesnak" ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg