Hop til indhold

Recommended Posts

Igår besøgte jeg Debra på Vesterbro. Det var faktisk fantastisk, wauw. Jeg må sige at hun er decideret et fund. Hun udstråler glæde og virker som om hun kan lide hvad hun laver, liderlig, elsker at slikke og røre og blive rørt. Mums. 

Debra slår mig som happy-go-lucky typen, hun er rigtig rigtig dejlig, umanerligt meget pænere end sine billeder, sexet, sød, stram, sjov, saftig, supersnerver. Hun er ung og petit. Med dejlige perfekte ungpigebryster. Intet brug af cremer, hun er våd og stram. Hun virker glad af et ærligt hjerte og er faktisk lidt vild. Klædt i lækkert lingeri. Faneme et fund. 

Tiden er åbenbart til lister, og hun kommer snildt meget højt op på sådan en. 

God lejlighed hun er alene i.

Hendes engelsk er ikke fantastisk men det lykkedes os alligevel at have en lang snak alligevel.

Jeg tror ikke hun har så travlt. Hvilken dulle, hvilken balle, hvilket numsehul

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, skeptiker? Anyways, tænkte jeg det samme, som en del af mit check op inden jeg sprang på. Jeg spurgte hende, hvad hun mente med lesbisk show og hun svarede at det var hvis du medbragte en kvinde til begivenhederne. Faneme et godt tilbud, og jeg er ikke i tvivl om at hun ville gå til makronerne, men jeg havde ikke lige noget at byde ind med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 35 minutter siden:

skeptiker

Jeg er nu ikke skeptiker, så det mere som en kopi-bøf fra en anden annonce - og det var da lidt sjov.

Men dejligt, at man må bringe sin egen kvinde med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke lige overvejet definitionen af petit, men hun er spinkel med smalle hofter og vejer max 50 kilo. Jeg kunne med lethed have hende siddende om mine hofter med en hånd til støtte på ballen og den anden på opdagelse. Det er petit for mig, måske vi skal længere ned i højde, men det er ikke det der gør det for mig. 

Redigeret af Bobwhite
Ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 23 minutter siden:

Det er petit for mig,

Tak. Selvom jeg godt kan lide højde på en kvinde, så har jeg nogle gange en seksuel præference for små kvinder. Så hvis hun var lav og spinkel var jeg løbet hurtigere ud af døren. Jeg ville bare tjekke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 16 timer siden:

Hvilket numsehul

 

Så du prøvede hende analt? og der var hun god?

Hun ser sgu dejlig ud, og hvis hun stadigvæk er i København, når lønnen kommer ind, kan det frist, med en gang anal med hende, hvis hun er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 1 time siden:

er der nogle der har prøvet at kysse med hende?

Jeg forstår trådstarts anmeldelse af hende som supersnaver (-kysser):

Bobwhite skrev, den 9.8.2020 at 08:11:

supersnerver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte Debra i går. Dejlig oplevelse, det hele begyndte med at hun uopfordret sendt et billede af sig selv så jeg kunne se at billeder i erobrede.dk var rigtige. Stedet var fint, en almindelig boligopgang, ok diskret.

Efter et hurtigt bad blev jeg godt snavet til med lækre kys med masser af tunge. Lækkert økoblow blev efterfulgt af en dejlig 69, som jeg og hun nød. Sexen var lidt som hendes fornavn - dejligt vildt. Hun har en dejlig størrelse til at flytte rundt på. 

Det måske eneste negative, er hendes meget begrænsede engelsk.

Anbefalet herfra.

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig den gode stemning. Hun er super. Ja, sproget er en lille begrænsning, men hun har noget sydlandsk eksotisk over sig, og så er hun ikke bleg for dybe kys og øjenkontakt. Skal gentages..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne pige er meget speciel. Hun er virkelig rart og imødekommende, der er ingen skuespil. Hun har en utrolig varm måde at behandle dig på.
Jeg må indrømme, at jeg var utroligt nervøs før mødet, men det tog ikke for lang tid, før jeg indså, at dette ville blive godt.
Hun har en sød rolig stemme, utroligt sødt ansigt og en dejlig krop.
Jeg blev næsten forelsket i :)
Jeg håber, at hun aldrig oplever, at nogen behandler hende dårligt, hun fortjener det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, den 10.8.2020 at 00:41:

Så du prøvede hende analt? og der var hun god?

Hun ser sgu dejlig ud, og hvis hun stadigvæk er i København, når lønnen kommer ind, kan det frist, med en gang anal med hende, hvis hun er til det.

Kan det bekræftes derude at hun er til anal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Soldatoinkognito skrev, for 6 timer siden:

Kan det bekræftes derude at hun er til anal? 

Hun er smuttet til Århus og har det ikke længere på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...