Hop til indhold

Recommended Posts

Ligesom Cobham og MC deler jeg den samme euforiske passion om at skrive digte og lyrik, selvom jeg nok måske ikke leverer på samme top niveau :) 

Siden i introducerede The Big Four og The Big Ten, så blev jeg helt inspireret til at skrive "Lucky Number Seven", som for mig er de 7 piger som jeg nok aldrig kommer til at glemme, helt igennem fantastiske og søde på hver deres specielle måde. Alle utrolig smukke som det første snefnug på en kold vintersdag. For at quote min yndlings sonnet af Shakespeare "Shall I compare thee to a summer's day? Thou art more lovely and more temperate", så kan en varm sommerdag næsten ikke engang sammenlignes med disse skønheder <3 Rækkefølgen er ikke rangordnet på nogen måde, kun vurderet individuelt på hvor fantastiske de er :rolleyes:

Issa Bellova

Den tjekkiske Issa er helt sikkert et stensikkert kort, hvis man leder efter lækkert selskab, har en utrolig flot formet krop, veltrænet mave og bryster som har fået lidt hjælp på vejen (fik ikke set dem da de var naturlige), har en superskøn personlighed, tiden flyver simpelthen af sted når man tilbringer tid sammen med denne kvinde, har altid haft fantastisk sex, ikke for blid men stadig afdæmpet og stille roligt, som jeg foretrækker. Iøvrigt super frækt støn, virker ægte liderlig når man er i gang på lagnerne. En virkelig uimodståelig kvinde. Håber at se hende igen en dag :)

Kristyn

Nok en af de lækreste GP'er som jeg har været sammen med, hvis ikke den lækreste. Har den flotteste veltonet mave, og et utroligt smuk ansigt. Hendes læber er utrolig kyssevenlige :rolleyes:, og resten af kroppen kan man heller ikke sætte en finger på, simpelhen gudeskøn. Altid høj service, super godt BJ dybt og frækt. Har altid noget frækt lingerie på som man langtsomt får hevet af og afslører nogle rigtig faste og flotte bryster :wub:. Samtidig er hun også utrolig sød og nede på jorden pige, som er nem at snakke med, har nogle tattoveringer som jeg bestemt tænder på. Opsummering: Super sød, fræk og har noget mellem ørerne. Hun er originalt brunette men har lidt rødlig farve i noget, hvilket er super turn on for mig, det gør hende virkelig særlig og speciel. 

Lulu

Heller ikke for sjov at hun får så mange kommentarer om hvor flot hun er. Flot model krop med et komplimenterende ligeså smukt ansigt, smukke kindben og dejlige venlige øjne :rolleyes:. Har altid haft en fornøjelig stund sammen med hende, gir et skønt og varieret blæs (noget af det bedste BJ jeg har fået i mit liv) med skøn sex som dessert. Er ikke bange for at give den gas i sengen og man nyder virkelig hvert sekund sammen med hende, og vil helt sikkert gerne se hende igen. Har ikke fået set hende siden hun er bevæget sig mere sydpå til Glostrup, hvor veninden Barbara holder til. Måske en Ménage à trois en dag sammen med dem kunne gå fra drøm til virkelighed :ph34r:. Tror snart det er tid at besøge hende igen. Hun fortryller nærmest en fra det man møder hende, man blir helt betaget af hendes væsen, hun er bare så skøn :wub:

Vanessa

Første gang jeg skulle møde Vanessa, var jeg rent spændt og se hvordan hun ville være. Hun vidste sig at være sprudlende, energisk og har en meget "bubbly" personlighed :). Jeg klikkede med hende straks selvom vores modsatte personligheder. Modsætninger gir pote og det gør kemien også med Vanessa. Utrolig glad og dejlig og snakker også en del om alt muligt, her skal man ikke være bange at der kommer akavet stilhed eller noget, hun kan snakke som et vandfald, men kan også selvfølgelig også stadig lytte og tale om alt muligt :) . Super fræk i sengen, har en rigtig flot skikkelse, både front og bagparti, og er ikke rad for at sætte tempoet op i sengen, kan kun sige at jeg nyder hendes udadgående personlighed og hendes væremåde samt hendes flotte figur. 

Nicole Hot

Denne polske skønhed er bare hot, som hun selv kalder sig. Den får fuld GFE med dybe tungekys og mange af dem. Du går ikke derfra uden at din læber ikke helt færdige efter alt den dejlige kysseri. Flotte kvindelige former, lidt højere end gennemsnit, hvilken gir plads til en skøn skikkelse. Her skal man ikke være nervøs for at komme med nogle frække fantasier som man gerne vil prøve, hun har ihvertfald fået udfyldt nogle af mine erotiske fantasier. Overraskede mig engang i badet efter vi havde haft en dejlig omgang, hvor vi lige skulle hygge os lidt mere åbenbart ifølge hende, god stil og en dejlig kvinde, det kan man ikke komme udenom :P  

Nancy

Fra polsk hotness Nicole til eksotiske Nancy,  hendes utrolig flotte mørke øjne var noget af det første som jeg lagde mærke til :rolleyes:. Pæn hud med nogle tattoveringer og en krop som gud har skabt perfekt i mine øjne. Udover hendes flotte krop, virker hun utrolig afslappet i sig selv og får altid grinet en hel del sammen med hende, hun er rigtig sjov, og det er altid hyggeligt at spendere tid med hende. Mødte hende første gang i emdrup, hvor der var jacuzzi. Vi sad og hyggede os med et par glas rødvin og nusset og kysset, en oplevelse uden lige. Denne eksotiskelignede mørke gudinde er ikke noget, man bare sådan lige glemmer. Overall en rigtig sød og smuk kvinde med nogle rigtig flotte mørke øjne, som også er sjov og er ikke bleg for at have hed og erotisk sex. 

Barbara

Ingen overraskelse at hende her er med på min liste. Her snakker vi TOP GFE, sindsyg flot petit lækker krop, det dejligste ansigt, som når hun smiler til en, blir man helt blød i knæene (der er en grund til at hun hedder Barbara smile :D) . Hun har hele pakken. Sød, smuk, og man kan snakke med hende om alt. En pige som man nemt kan falde for, hvis man ikke passer på. Blir næsten helt åndeløs når jeg er sammen med hende, det er simpelthen alt for godt, hendes hele væremåde får en til at slappe af og nyde det. Man føler også, at hun nyder det, og det tror jeg bestemt hun gør. Med det samme da jeg så hende første gang, kunne jeg mærke at hun er en hel speciel kvinde :rolleyes:, hun er en ener og en man aldrig glemmer. Pænt langt mørkt hår, smukke øjne og en sød lille næsering som komplimenterer hendes kønne ansigt. Hun har bare en betagende personlighed og besidder en utrolig velskabt figur :wub:. En kvinde med en tiltalende udstråling, charme og karisma man ikke kan stå for. Håber at se hende igen snarest, for hun er virkelig enestående :rolleyes:

Kan kun sige at jeg har været heldig at møde disse skønheder og håber at se dem alle igen på et tidspunkt, de har alle givet mig oplevelser som sidder på nethinden og ikke ligefrem vil blive glemt i den næste stykke tid. Håber min tråd har været værd at læse og ønsker jer alle en god sommer :) (fordi hold kæft det er varmt lige nu...)

Peace W.C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...