Hop til indhold
deepdiving

Margo i Hampen

Recommended Posts

Ja tak!!!

Jeg har besøgt Margo for første, men helt sikkert ikke for sidste gang: https://annoncelight.dk/showad/301364

Hun er moden og har former, så hvis man kun er til de unge, tynde nips (ikke at der er noget galt med dem), så skal man ikke besøge Margo...men man går glip af fantastisk sex :)

Margo er respektfuld, super sød og imødekommende, hun er en vildkat når hun skal være det, ved lige præcis hvordan hun skal snakke til dig...og så giver hun et fantastisk blowjob.

Hun nyder det hun gør, og hvis man er klar på at give hende en god oplevelse og tager sig sammen, så får man masse igen...og hvis man gør sit forarbejde ordentligt, kan man endda opleve en god sprøjteorgasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og tak for en god kort beskrivelse.

må man spørge hvad sådan en dejlig dame tager for sådan en stund. hvor længe du var hos hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 kroner for en halv time, 1500 for 45 minutter...resten kan jeg ikke huske.

Hampen har altid været lidt dyrere end mange andre steder, men for mig at se er det pengene værd hvis man gerne vil opleve "lidt ekstra". Det er ikke en kritik af andre steder/piger, men i Hampen er oplevelsen bare lidt bedre...og Margo var helt i top. Men det kræver selvfølgelig også at man selv gør noget for det. Sæt en kam i håret, skrub de forskellige kropsregioner som har brug for det, puds skoene og tag dit bedste smil på. Så går man derfra igen helt oppe på tæerne :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...