Hop til indhold
Prikken

Skanderborg 11, Aarhus...suk!

Recommended Posts

Det handler om:

http://www.thaimassage-aarhus.dk/mindex.htm

hvor jeg for nyligt havde den tvivlsomme fornøjelse.

Da jeg kom ind i receptionen sad der en thailandsk Mrs. Stoneface og stirrede på sin computer. Hun værdigede mig ikke et blik og sagde ikke et ord. Der var ikke andre i lokalet. Da jeg var bekymret for, om jeg på mystisk vis var blevet usynlig på turen til Skanderborgvej, stillede jeg mig hen foran hende og sagde hej - og det lykkedes mig at få hende til at udstøde en lyd. Hvorefter hun fortsatte med at kigge på skærmen.

Mens jeg ventede kom en af de ansatte ind ad fordøren og gik ud bagved. Nydelig dame, men hun lignede en der var på vej til skafottet og heller ikke hun værdigede mig et blik. Og hun snakkede heller ikke med Stoneface.

Da det var tid, rejste Stoneface sig op, kiggede ud i lokalet og sagde mit navn. Eftersom der ikke var andre i lokalet, gættede jeg på, at det nok var mig hun mente, så jeg fulgte efter hende hen ad gangen.
Briksen var en metalseng/briks som jeg ikke har set før. Gætter på at typen bruges af fysioterapeuter. Der er hul til hovedet, hvor jeg kunne nyde synet af massørens lidt for slidte ankelsokker i et par fornuftige, fodformede sandaler.

Jeg kan godt lide hård massage, men massøren trykkede løs af alle kræfter på min rygsøjle og nogle punkter i skulderpartiet i 40 minutter, så jeg måtte stoppe hende nogle gange. Hun var ikke helt tilfreds med at mine muskler var "så hårde".
Efter jeg var vendt om, gik hun et par minutter. Måske trængte hun bare til at hvile ørerne, for under hele seancen skræppede Stoneface løs på thailandsk ude i receptionen. Jeg hørte ikke nogen svare, så jeg gætter på hun var på tlf.

Massagen på forsiden var ikke-eksisterende, for som massøren sagde "efter Corona masserer vi ikke ret meget på forsiden". På andre steder har jeg oplevet at de bruger ansigtmasker og/eller lægger et klæde over mit ansigt, men den fidus er nok ikke nået frem til Skanderborgvej.

Da jeg kom ud i receptionen igen, var Stoneface igen tavs. Men da hun så at jeg kom, tastede hun uden et ord beløbet ind på Dankort-terminalen, så jeg kunne betale for underholdningen :-)

Hvis du har en ubændig trang til at opleve middelmådig massage og dårlig kundebetjening - og møde en kvindelig, thailandsk udgave af Basil Fawlty - er dette stedet for dig :-)

Men ønsker du at opleve smil, den normale thai-imødekommenhed og engageret massage, som jeg kender det fra andre steder, anbefaler jeg at du finder et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet må dælme have forandret sig...jeg fik en god oplevelse der for ..hmm.....5-6 år siden, massage lige til grænsen og en del søde piger der bare råkiggede efter mig på den der særlige thailandske måde...( jeg er ret normal af udseende ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rosen :-)

Der er jo mulighed for, at jeg ramte en meget dårlig dag. Normalt oplever jeg et helt anden varm modtagelse på andre thaisteder, som du også er inde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...