Hop til indhold
Randersmand

Nogen der har besøgt BLACK BARBIE

Recommended Posts

ims skrev, 1 time siden:

Hmm det ser lidt underligt ud . Der er 2 billeder af hende her og hun er ægte nok

https://annoncelight.dk/showad/256945

Ja det er hun . Men går under et andet navn som jeg ikke husker men hun er efter hvad jeg husker englændere og i en noget højere klasse end Black Barbie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ene er Desiree Sandbanks som normalt slår sine folder i London. Er sommetider til at  træffe i Danmark. Hvis hun er i det rette humør og du kan få fyret op under hende, knepper hun hjernen ud på en. 
 
Den anden damer er busty_barbi som kan findes på Instagram. 
 
Tro ikke du skal sætte næsen på efter at møde nogle af dem i Aarhus via den annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hendes bryster ser ud til at være blevet større end da hun sidst var i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desiree Sandbanks er ægte nok. Hende har jeg haft fornøjelsen af i Århus. Havde en god oplevelse med hende for omkring et års tid siden.

Black Barbie kender jeg ikke. Men billederne er af Nina Peterson som man kan finde på både FB og IG.

Hvis det er hende, så skal hun helt sikkert have et visit. Meeeen mon det er? Og så på Jordbrovej...

Men hvis det er en model der deler bare nogenlunde udseende og fortrin, ja så skal jeg da forbi og tale "spansk" med hende ;-)

Er der ingen der har været forbi, og kan bekræfte hvor tæt vi er på billederne?

Update:

Black Barbie har samme telefonnummer som Kisha, Hot Sonia eller hvad hun nu kalder sig..

https://annoncelight.dk/showad/201903

 

Redigeret af Molle37
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...