Hop til indhold

Hvad sker der i Bording?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser masse annoncer fra Bording fra forskellige piger. Er der nogen som ved, om de alle holder til i et fælles Pleasure Palace eller om det er individuelle lejligheder pigerne bor i? Jeg ved godt Valhalla er forholdsvis tæt på, men det er ikke de thus jeg tænker på

Skrevet

Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla)

Skrevet

Roxana og Sara tilbyder duo så man kunne da forestille sig de er samme sted.

Skrevet
Ratata skrev, for 3 minutter siden:

Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla)

Ja, eller måske et nyt sted er startet, eller det bare er i nær området, men at det t bare lyder bedst, med bynavnet Bording. 

Der kan vel næppe være så mange piger, på et sted på samme tid? 

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Hi boys:)

This is a new place, none of those u know;)

Kiss,Sara

Skrevet

Der har i et stykke tid været udenlandske piger i Bording, der holder til i sommerhusområdet et par kilometer fra motorvejsafkørslen Bording. En del har været latinas....... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.