deepdiving 23 Skrevet 8. August, 2020 Jeg ser masse annoncer fra Bording fra forskellige piger. Er der nogen som ved, om de alle holder til i et fælles Pleasure Palace eller om det er individuelle lejligheder pigerne bor i? Jeg ved godt Valhalla er forholdsvis tæt på, men det er ikke de thus jeg tænker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 8. August, 2020 Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 8. August, 2020 Roxana og Sara tilbyder duo så man kunne da forestille sig de er samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. August, 2020 (edited) Ratata skrev, for 3 minutter siden: Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla) Ja, eller måske et nyt sted er startet, eller det bare er i nær området, men at det t bare lyder bedst, med bynavnet Bording. Der kan vel næppe være så mange piger, på et sted på samme tid? Redigeret 8. August, 2020 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy.Sara 37 Skrevet 8. August, 2020 Hi boys:) This is a new place, none of those u know;) Kiss,Sara 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 8. August, 2020 Der har i et stykke tid været udenlandske piger i Bording, der holder til i sommerhusområdet et par kilometer fra motorvejsafkørslen Bording. En del har været latinas....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg