Hop til indhold
deepdiving

Hvad sker der i Bording?

Recommended Posts

Jeg ser masse annoncer fra Bording fra forskellige piger. Er der nogen som ved, om de alle holder til i et fælles Pleasure Palace eller om det er individuelle lejligheder pigerne bor i? Jeg ved godt Valhalla er forholdsvis tæt på, men det er ikke de thus jeg tænker på

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 3 minutter siden:

 

Mig bekendt er der to steder i og omkring Bording - i centrum er der et hus hvor der er et par lejligheder - hvor bl.a. Sweet Sophie og Rikke Solskin holder til i hver sin og så er der et hus lidt uden for byen. (Ikke Valhalla)

Ja, eller måske et nyt sted er startet, eller det bare er i nær området, men at det t bare lyder bedst, med bynavnet Bording. 

Der kan vel næppe være så mange piger, på et sted på samme tid? 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har i et stykke tid været udenlandske piger i Bording, der holder til i sommerhusområdet et par kilometer fra motorvejsafkørslen Bording. En del har været latinas....... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...