Hop til indhold
ung-sexfreak

Mystify - En sublim oplevelse

Recommended Posts

Hej Alle sammen. 

Selvom det er længe siden, at jeg havde fornøjelsen at besøge Mystify, vil jeg prøve at skrive min første anmeldelse herinde. 

Det var en kold December dag, hvor jeg endelig fik muligheden for at besøge hende. Jeg havde haft kontakt med hende over kortere tid, og hun virkede så oprigtig og ærlig, samt som en umådelig sød kvinde. 
Da jeg ankom til adressen blev jeg mødt af en veldrejet kvindekrop, som stod og lavede kaffe til jeg kom. 
På et splitsekund gik min puls fra tårnhøj til helt normalt niveau, da hun var så imødekommende og åben, det var som om vi havde kendt hinanden på forhånd og nærmest var venner. 

Efter en kort stund over kaffen trak vi ind i hendes soveværelse, hvor det meget hurtigt blev meget intimt og sagt på dansk - pisse frækt. Der var 100 procent nærvær fra hende under de 2-3 timer vi hyggede os sammen. 
Hun startede ud med det mest fantastiske slow blowjob jeg nogensinde har prøvet, hvor hun bare tog den helt til roden og op igen - en oplevelse værd! 
Bagefter var vi overalt i sengen på den ene og anden måde, hvor jeg dog vil undlade detaljerne, men blot sige at det tåler ingen sammenligning med andre i denne branche. 

Da vi havde hygget os op til flere gange og “lillemanden” var gjort total livløs blev man ikke bare genet ud af huset igen. Vi lå stille og roligt og snakkede sammen og nussede hinanden, og langtsomt kom jeg dog i tøj igen. Husker tydeligt da jeg sad på sengekanten og ville tage underbukser på igen, at hun lige kom listende bagfra med en hånd derned igen og nussede lidt for “lillemanden”

Selvom køreturen hjem derfra var lang, har jeg aldrig smilt så meget efter så fantastisk en oplevelse. 

Så skulle du have mulighed for det, så sørg endelig for at besøge hende, samt at tage dig god tid ved hende - du kommer aldrig til at fortryde det. 

https://annoncelight.dk/showad/290869

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 2 timer siden:

Ok anmeldelse; og særdeles go´ reklame!!!

Det er bestemt ikke ment som reklame, men blot som en bund ærlig fortælling af min oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX

Hun lyder dælme kedelig. Vil ikke kysse, mundkneppes eller have den i røven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...