Flipq 2 Skrevet 7. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/295230 — Efter længere tids overvejelser besluttede jeg mig for at prøve dette game. Jeg fik en aftale med ovenstående, som dog krævede jeg forudbetalte hele beløbet da mit telefon nummer ikke er registreret på krak (hvilket jeg ikke selv lige vidste inden jeg tog kontakt) Følte mig dog tryg ved det, og hun var tydeligvis til at stole på. Hun kom som aftalt til tiden og må bare erkende at hendes udseende er langt over standard. Hun er utrolig venlig og snakkesalig hvilket er et kæmpe plus for mig. Selve akten og oplevelsen var langt bedre end forventet, specielt gfe delen. Kan kun give hende alle mine anbefalinger og det er bestemt ikke sidste gang jeg tager kontant til hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 8. August, 2020 Jeg besøgt Lunastar da hun var hos Kolding pigerne, og jeg kan kun tilslutte mig Flipqs beskrivelse. En flot pige nem at snakke med og meget serviceminded. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg