Hop til indhold
eye2eye2

Lucy - en smuk og særdeles charmerende GFE

Recommended Posts

   Jeg havde fornøjelsen at besøge den skønne Lucy i dag, midt i den ganske varme danske sommer der har meldt sin ankomst. Men den danske sommervarme har bestemt fået konkurrence af Lucy, der er en varm, kærlig, smilende og positiv kvinde. Jeg blev taget godt imod, og efter et dejligt koldt bad, budt indenfor på hendes værelse. Vi snakkede, kyssede og nussede (hun er dælme dejlig at holde om ;) ) som en god start på en kærlig og intim GFE. Ingen tvivl om at vi hurtigt fandt kemien sammen - der blev udvekslet mange grin, smil og historier. 

charming Lucy

   Efter en stille og rolig start, gled tingene stille og roligt over i akter af mere lagen gymnastisk karakter. Uden at gå i for mange detaljer (som jeg vil overlade til læsernes egen fantasi) så var Lucy god til at Bevare øJenkontakt  i de ting vi lavede. Dog (gy) var der en enkelt af de ting vi lavede hvor øjenkontakt ikke var så let - men så fandt vi andre måder at bevare kontakten på...  

   Lucy er bestemt et meget ægte og oprigtigt menneske som er nærværende når man besøger hende. Hun skriver selv i sin annonce at hun holder meget af GFE oplevelser, og det kan man i den grad mærke på hende! Jeg var ikke et sekund i tvivl om at hun nød det lige så meget som jeg da vi lå og hyggede med de jordbær jeg havde medbragt. Vi havde en lang session, så en pause med vand og lidt at nippe til er en god ting. Hvad jeg ellers medbragte, det bliver mellem Lucy og jeg - en gentleman må jo udvise en smule diskretion :).

   Efter pausen var det tid til 2. halvleg, hvor jeg bl.a gjorde en indsats med tungen som bestemt blev påskønnet :P

   Jeg kan kun anbefale gentlemen over de 30 at lægge vejen forbi Lucy. En charmerende, smuk, veltalende og erotisk kvinde der nyder både at forkæle og blive forkælet. Men overvej om ikke du skal booke mindst en time med hende - jeg kunne ihvertfald ikke drømme om at bede skønheden reservere mindre end det næste gang jeg lægger vejen forbi.

   

Redigeret af eye2eye2

Del dette indlæg


Link til indlæg
srynoname skrev, for 1 time siden:

In which part of Copenhagen did you meet her?

As written in other reviews, she resides in "vestegnen". For a more specific location, you need to ask her yourself. Discretion, you know.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...