Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bevæger mig ikke i Thai miljøet, men en god veninde har fortalt mig, at hun mægtig gerne vil prøve en autentisk thai massage uden happy ending.

Da hun ikke kommer til Thailand de næste mange år,  bliver hun nødt til at finde en Thai pige der tager imod kvinder og det skal være i Kbh/omegn.

Er her nogen der kender en god massøse, der gerne tager imod kvinder ?

Hun er totalt ligeglad med om pigen tilbyder sex og happy endings, men hun er kun interesseret i en god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 6 minutter siden:

Jeg bevæger mig ikke i Thai miljøet, men en god veninde har fortalt mig, at hun mægtig gerne vil prøve en autentisk thai massage uden happy ending.

Da hun ikke kommer til Thailand de næste mange år,  bliver hun nødt til at finde en Thai pige der tager imod kvinder og det skal være i Kbh/omegn.

Er her nogen der kender en god massøse, der gerne tager imod kvinder ?

Hun er totalt ligeglad med om pigen tilbyder sex og happy endings, men hun er kun interesseret i en god massage.

Det tror jeg de fleste seriøse steder tilbyder - så anderledes er det altså heller ikk - men søg efter steder, hvor de tilbyder massage til par, så I kan ligge på hver jeres briks og nyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller et sted der på ingen måde hverken tilbyder eller ser ud til at give hverken sex eller andet.

Så er det i Rødovre Centret - Sarathip thaimassage. Afsindig god massage. 

De har åbent alle dage tror jeg. 

Jeg kommer der ofte, når det udelukkende er massage der skal til.

De har også mange kvindelige kunder.

Indgang N - Højnæsvej. Der er også noget Jasmine solcenter.

Jeg ved ikke om jeg må skrive deres tlf. nr. - men søg på google. 

Ja det er reklame, men det er fordi jeg selv er rigtig godt tilfreds med dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg kan anbefale Mali hos Thai Thip i Herlev. Super kompetent dame der forstår at massere.

har været der flere gange og ved der også kommer kvindelige kunder.

Ingen hanky panky hos Mali men rigtig god Thai massage

https://thaithip.dk/ .

husk det skal være Mali de andre I butikken er ikke helt samme niveau.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de mange gode  råd.

Jeg sender dem fluks videre til min veninde.

Og nyd nu sommeren nu den endelig er her for alvor :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, den 7.8.2020 at 14:04:

Eller et sted der på ingen måde hverken tilbyder eller ser ud til at give hverken sex eller andet.

Så er det i Rødovre Centret - Sarathip thaimassage. Afsindig god massage. 

De har åbent alle dage tror jeg. 

Jeg kommer der ofte, når det udelukkende er massage der skal til.......

Jeg var lige et smut forbi Sarathip i RC, og kan tilslutte mig 110%, at her får man afsindig god og kvalificeret massage. Imens jeg ventede så jeg ikke mindre end tre kvindelige kunder, hvilket borger for kvaliteten. 

Bestilte 90min til 500kr hos den søde modne thai og blev heldigvis ikke spurgt om noget ekstra... det var jo ikke derfor at jeg var kommet. Lagde mig på briksen i bar numse og lagde et håndklæde over mig. Massøren hvis navn at jeg ikke vil dele, spurgte om jeg var særlig øm nogen steder... “nakke og skuldre tak”... MEN så kørte hun lige sin varme hånd ind under håndklædet og en finger ned imellem ballerne...”og den er vel også øm?” ... “øhh..jo tak”

Så fik jeg ellers den mest lækre og perfekte thai massage i mands minde.... hvilket inkluderede temmelig grundig ballemassage med adskillige strejfninger, hvilket satte gang i noget blodtilstrømning.

Helt klart et sted som snart skal besøges igen, så jeg honorede med gode drikkepenge... hvilket thaier ikke glemmer. 

Husk at dette vitterligt er et “pænt” sted, så lad være med at bede om ekstra, men nyd den gode massage.

P.s. Lidt specielt at alle døre står åbne til de andre rum, så man kan høre samtalerne. Tror jeg vil bede om at få trukket døren lidt til næste gang så man kan hvile ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...