Hop til indhold

Diskrete moteller i Jylland

Featured Replies

Skrevet

Pga. mit andet arbejde, så har jeg skåret gevaldigt ned på mine faste vagter på klinik.

Fremover vil jeg når jeg har tid/lyst istedet ta nogle dage hvor jeg kan besøges på motel.

Det er vigtigt at mine gæster ikke skal igennem en reception for at komme til mit værelse. Parkering ved døren ville være at foretrække, men ellers skal stedet også gerne ligge nogenlunde diskret.

Jeg søger steder i hele Jylland, så hvis I kender nogen så lad mig det vide ;)

Knus Sanne

Skrevet

Hej Sanne

Jeg har for nogle år siden besøgt en pige et par gange på et motel i Fredericia http://www.hotelmedio.dk/

som de skriver er der parkering lige uden for værelserne

Mvh og god fornøjelse ;)

Skrevet

Er det ikke et sted i nærheden af Århus? Undskyld at jeg er så upræcis, men det er mange år siden at jeg var der. Husker at man gik direkte fra bilen ind i værelset.

Skrevet

Er det ikke et sted i nærheden af Århus? Undskyld at jeg er så upræcis, men det er mange år siden at jeg var der. Husker at man gik direkte fra bilen ind i værelset.

Mon ikke du mener : Motel La Tour.

Ved det bliver brugt meget af piger som vil have besøg af deres kunder.

Skrevet

BB-Hotel Herning

BB-Hotel Vejle

Begge 2 selvbetjenings hoteller :) til en god pris.

Skrevet

quote="Sanne"]Pga. mit andet arbejde, så har jeg skåret gevaldigt ned på mine faste vagter på klinik.

Fremover vil jeg når jeg har tid/lyst istedet ta nogle dage hvor jeg kan besøges på motel.

Det er vigtigt at mine gæster ikke skal igennem en reception for at komme til mit værelse. Parkering ved døren ville være at foretrække, men ellers skal stedet også gerne ligge nogenlunde diskret.

Jeg søger steder i hele Jylland, så hvis I kender nogen så lad mig det vide ;)

Knus Sanne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.