Miller's Crossing 1969 Skrevet 6. August, 2020 Er der nogen, der ved, hvad der egentlig skete med denne skønhed med de arabiske aner, som holdt til i Vanløse/Brønshøj? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 6. August, 2020 (edited) @Amy hot gik vel på “pension”. Hun har været på herinde i foråret.. Der skrev jeg en pb til hende...- den er læst men ikke svaret Hun var dejlig...- og er det sikkert stadig Redigeret 6. August, 2020 af Listige Svend Manglede profil-link 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KingMats Skrevet 6. August, 2020 Hun er stoppet så vidt jeg ved. Hun var meget TÆNDT, de gange jeg var forbi. Vildt dejlig kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 6. August, 2020 Ja, Amy var en ener i denne branche. Jeg var så heldig at besøge hende på det, der skulle blive hendes sidste vagt, som hendes næstsidste gæst. Hun fortalte mig, at hun havde en gæst til efter mig den dag. Det var sidst i juni 2019. Dog sagde hun ikke noget om, at hun ville stoppe. Hendes sidste bemærkning var: kom og besøg mig igen. Men det var altså sidste gang jeg så hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg