Jambajamba 116 Skrevet 28. April, 2013 Overvejer stærkt et besøg ved hende? Nogen der har gode erfaringer med hende? Www.skibhuspigerne.dk under monique Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 29. April, 2013 Ingen der har prøvet skønheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 29. April, 2013 Ingen der har prøvet skønheden? Vi er ikke så hurtige . Billedet/profilen er nu også strøget af websiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 29. April, 2013 Vi er ikke så hurtige . Billedet/profilen er nu også strøget af websiden. Nej hun er stadig væk på deres hjemmeside? Hun er en lækker sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsen 6 Skrevet 29. April, 2013 Det ligner Monique som også er at finde hos Mon-cherie, jeg har besøgt hende en enkelt gang og kan klart anbefale hende, det var en varm og lækker oplevelse! Oven i at hun ser hamrende godt ud, så er der heller ikke noget problem med at hyggesnakke lidt, før og efter akten, hvilket jeg ihvertfald sætter pris på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 29. April, 2013 Det ligner Monique som også er at finde hos Mon-cherie, jeg har besøgt hende en enkelt gang og kan klart anbefale hende, det var en varm og lækker oplevelse! Oven i at hun ser hamrende godt ud, så er der heller ikke noget problem med at hyggesnakke lidt, før og efter akten, hvilket jeg ihvertfald sætter pris på. Det skulle efter sigende også være den samme pige, hun bruger de samme billeder diverse steder.. Har også overvejet at besøge hende :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 30. April, 2013 Nogle af jer der ved om hun giver græsk til manden og hende selv , og nogle af her som Har prøvet det med hende? Eller kan anbefale en på Fyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg