Hop til indhold

Recommended Posts

CphGuy skrev, for 6 minutter siden:

Ser fræk ud, havde hun stedet, eller?

Ja, som der står i annoncen, havde hun i dag en lejlighed til låns på Nørrebro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hende igår morges. Hun svarede hurtigt. Jeg ville høre hvad tid på dagen hun kunne og så vende tilbage. Hun svarede at jeg blev slettet fra hendes snap og så kunne jeg tilføje igen når jeg vidste hvad tid jeg kunne. 

Det gjorde jeg så. Tilføjede hende igen men inden jeg nåede at skrive havde hun slettet mig igen. 

Så gider jeg ikke bruger mere tid på den lille prinsesse. Der er andre fisk i dammen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 1 minut siden:

Så gider jeg ikke bruger mere tid på den lille prinsesse.

Da jeg tilføjede hende på snap havde hun en story, hvor der bl.a. stod (efter hukommelsen): "Skriv hvad tid du ønsker i morgen" - så det gjorde jeg. Derefter forløb kommunikationen helt uden problemer. Hun skrev selv til mig til formiddag for at bekræfte. Måske sorterer hun hårdt - der er sikkert mange, der ikke får læst, og for at undgå for meget skriveri, kan jeg godt forstå hun vælger at sortere på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og netop det jeg tilføjede hende igen for at gøre. Jeg er nemlig heller ikke til alverdens skriverier. Når jeg er klar til en aftale så holder jeg den. 

Men ja. Der er sikkert mange derude som blot vil skrive. Bare surt for hende hun så ender med at udelukke nogle seriøse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke anbefale pigerne fra snappen Studerendebabe. Jeg havde en aftale med en pige for et par uger siden og en halv time inden vores møde vælger hun så at brænde mig af. Så kunne jeg gå rundt på Nørrebro med en halvfed og tunge løg:-(

Der er dog flere piger som benytter chatten men synes generelt det virker lidt useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er også mit indtryk der er flere. Eller det ved jeg der er. Ligesom med spigerne. 

Hende her studerendebabe er også ændret fra tråd starter link. Der var det en blondine vist og nu er det en pige som kommer fra Sri Lanka. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 2 timer siden:

nu er det en pige som kommer fra Sri Lanka. 

 

Anden pige, men også en anden snapkonto. Kun AL-profil bag AL-annoncen er den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har skrevet herinde før og gør det nu igen, tror det kan være fint hvis i fyre får lidt modspil ;-).

Vi er nogle veninder der gør det her, vi er ikke så erfarne og prøver os lidt frem. Er virkelig ked af hvis der er nogen der føler sig forbigået.

Min veninde søgte forleden og desværre havde hun en meget dårlig oplevelse med en fyr der udnyttede hende - så hun kunne ikke mere, det undskylder hun for.

I dag har jeg prøvet, med en anden annonce på AL. Jeg er nok også lidt hård, men cirka 10 har sagt de ville lave en aftale, de fleste af dem stopper bare med at svare - og så er der rigtigt mange der tilføjer og forsøger at lokke til analsex f.eks., selvom det står i annoncen det ikke er en mulighed.

Derfor virker jeg måske lidt hård, det beklager jeg. Hvis der er nogen herinde der gerne vil mødes, så skriv en besked på snap hvor i skriver jeres brugernavn herinde, så skal jeg nok være sød :-), for så tænker jeg der er mere seriøsitet i det.

God lørdag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej   er der nogen der har haft en aftale og mødt den unge mulat pige de seneste dage.  vil gerne vide om oplevelsen var god   , det er jo ikke den billige ende af skalaen   

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, for 2 timer siden:

den unge mulat pige

Tror du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter en mulat, når hun skriver, at hun har rødder i Sri Lanka.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Tror du bliver skuffet, hvis du sætter næsen op efter en mulat, når hun skriver, at hun har rødder i Sri Lanka.

Efter en fræk oplevelse med sex mod sugar, vil jeg nu gerne prøve mere. Jeg er en mulatpige på 22, slank og klar på masser af fræk sex.

Jeg er 160, slank, b-skål, dansk men med oprindelse fra Sri Lanka.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, 1 time siden:

Efter en fræk oplevelse med sex mod sugar, vil jeg nu gerne prøve mere. Jeg er en mulatpige på 22, slank og klar på masser af fræk sex.

Jeg er 160, slank, b-skål, dansk men med oprindelse fra Sri Lanka.

Ups, tak for læsehjælp.

Nu har jeg skrevet til hende, da hun er aktiv i dag - så må vi se, om det bliver til noget.

EDIT: Nå, hun siger, at hun ikke søger i dag.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 9.8.2020 at 11:37:

Ups, tak for læsehjælp.

Nu har jeg skrevet til hende, da hun er aktiv i dag - så må vi se, om det bliver til noget.

EDIT: Nå, hun siger, at hun ikke søger i dag.

hun er meget ustabil  .utilregnelig .aflyser .laver nyt møde aflyser  .vil tro hun er på stoffer

Del dette indlæg


Link til indlæg
poul h skrev, for 1 time siden:

hun er meget ustabil  .utilregnelig .aflyser .laver nyt møde aflyser  .vil tro hun er på stoffer

Hej Poul,

Kan du ikke skrive til mig på snap, og henvise til den her samtale, så kan vi finde ud af hvad der er op og ned.

studerendebabe er min snap.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Poul H    jeg har snap chat med en sød mulat pige fra den annonce  og kan ikke genkende dine beskyldninger hun virker helt normal har dog ikke fået mødt pigen endnu pga lidt forvirring fra begges side men når jeg har mødt hende skriver jeg her hvis hun giver lov     min snap er Peter  H

Redigeret af kurt666

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...