Hop til indhold
McLovin

Sker der noget i Espergærde?

Recommended Posts

Jeg er mere eller mindre tvunget til at tag frem og tilbage fra København til Espergærde det næste stykke tid? 
 

 Er der nogen søde GP’er som er værd at besøge? Kan finde et enkelt thai sted via AL, ellers virker det ligeså dødt som selve byen virker kedelig. 
Men måske kender I til nogen skjulte perler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg har fået rigtig god massage på højvangen flere gange( thai) med afslutning, jeg har ikke fået fuld pakke men jeg tror bestemt at det er en mulighed. Så er der denne i Snekkersten som kun er 2 min fra Espergærde, hun ser lækker ud. https://annoncelight.dk/showad/276971

har ikke selv været forbi endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, 1 time siden:

Jeg har fået rigtig god massage på højvangen flere gange( thai) med afslutning, jeg har ikke fået fuld pakke men jeg tror bestemt at det er en mulighed. Så er der denne i Snekkersten som kun er 2 min fra Espergærde, hun ser lækker ud. https://annoncelight.dk/showad/276971

har ikke selv været forbi endnu. 

Jeg synes jeg har set billederne før. Hvis det er hende jeg tror det er, og hun har arbejdet på Pussygalores, så er hun en meget køn og lækker pige. Som giver en udsøgt service. Sød at tale med og rigtig rigtig lækker. Men nogle af billederne er nok +5 år gamle, men alderen skal nok passe.

Hvis jeg var i området, ville jeg ikke tøve et sekund. Hun er dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...