Hop til indhold
BTB

Erotisk massage

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan få rigtig god erotisk massage her Danmark, helst fra Århus og nord efter. Har fundet Sara og Afrodite i Kolding men jeg vil gerne have noget mere nord på.

Det jeg efterlyser er en rigtig god body to body massage med afslutning, på samme måde som den man kan få disse steder i Berlin.

Elixier Massagen

Idylle Massagen

Mht thai body to body har jeg dårlige erfaringer. Jeg føler det mange gange er olie massage, køre brysterne nogel hen over ryggen, vende om og så svensk. Jeg synes der mangler nærhed samt at det foregår i roligt tempo. Jeg vil dog ikke være afvisende over for thai hvis nogen kender nogle rigtig gode steder fra Århus og nord over.

Mvh

BTB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara? Hende ved Horsens?

Ja ahem, Ditte - Afrodite - er god nok, hvis man ikke har prøvet tantra før. Oplevlesen er lækker nok, men det er sådan lidt model light. Jeg har før berømmet Ditte, og igen oplevelser er rar, men rigtig tantra er det ikke rigtig. Cecilie L ( pigevaerelset.dk) kommer vist til Århus igen, når hun har fundet et sted. Det er erotisk tantra massage i den bedre ende. Det er min opfattelse at man skal til Tyskland - har ikke selv været der - hvis man skal have noget der nærmer sig ægte tantra.

Erotisk massage er jo så meget andet. Tror godt jeg ved hvad du mener. Synes en smertefri pirrings bondage kommer tæt på. Altså det der med at stemningen og forventningen langsomt og dygtigt opbygges, for så at blive forløst i en mandlig orgasme der ligger milevidt fra en rigtig god udløsning.

Nå, det fik du ikke mange adresse hints ud af :D Jeg kender intet thai sted i Århus hvor du kan få det du efterspørger - såfremt jeg har forstået dig korrekt.

Finder du noget spændende, så husk på dine våbenfæller her på EG :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara? Hende ved Horsens?

Der står Kolding i hendes annonce

Sara

Du har ret mht pirring, det er noget mange glemmer under erotisk massage specielt når man ligger på maven. Det bedste sted jeg har fundet er mht pirring er Ninas Thai massage, men det er jo ikke body to body.

Det undre mig at der ikke er flere steder med erotisk massage i Danmark men det er nok ikke noget danske mænd tænder specielt på.

Finder du noget spændende, så husk på dine våbenfæller her på EG :)

Det skal jeg nok :) har bare ikke fundet steder her i DK der er på højde med hvad man kan få i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

for ikke så længe siden var der en der smed et link til en tantra klinik i århus.. hvor de også tilbød en kvindelig massør som var tysker.. kan bare ikke huske hvem eller hvor.. syntes det så så spændende at jeg selv har overvejet at prøve

mener tråden hed noget i stil med tantra århus. prøv at kikke lidt rundt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tantriker.dk har en tysk kollega som kommer forbi af og til

nemlig -- tak for det århus..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille Århuselsker dog :mrgreen:

Til pigen. Denne roste pige http://www.pigevaerelset.dk/Kom_indenfor.html er her på øen og nogle gange også i Århus. Prøv at læse hendes hjemmeside, hun skriver en masse om hendes massage, jeg tror måske det er noget af det du efterlyser.

Åh STORE Fraiser. Læs hendes side og lær at hun pt ikke har et sted i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du har fulgt hende så er hun meget tit i Århus, og hvis det går med hendes vagtplan som det plejer så vil hun være der igen. ;)

Men korrekt hun er der ikke lige pt i disse dage, men hun er værd at vente på hvis man er til den form for massage.

Jeg skrev også at hun er i Århus nogle gange og hun har også været der i April.

Ja jeg er stor, ved godt jeg skal på kur, lillemor :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har fulgt hende så er hun meget tit i Århus, og hvis det går med hendes vagtplan som det plejer så vil hun være der igen. ;)

Men korrekt hun er der ikke lige pt i disse dage, men hun er værd at vente på hvis man er til den form for massage.

Jeg skrev også at hun er i Århus nogle gange og hun har også været der i April.

Ja jeg er stor, ved godt jeg skal på kur, lillemor :mrgreen:

Fra Cecilies hjemmeside under nyheder:

Min sidste vagt i Århus foreløbig bliver onsdag d. 10. april 14-22 og torsdag d. 11. april 9-19. Hvis du kender et godt privat-diskret sted at have vagter i Århus fremover, må du gerne skrive til mig.

Nye billeder af tao-tantra-massagen - se galleriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun plejer at finde et sted, så hun er værd at holde øje med. Intet nyt deri.

Dejligt at høre. Troede hun havde været på det seneste sted i flere år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for foreslagene. Mht Cecilie skriver hun på sin hjemmeside under massage følgende fremhævet med rød skrift:

Hvis du vil kigge på mig og røre aktivt ved mig under massagen, skal du ikke vælge massage hos mig

Dvs man må ikke rører hende bryster hvilket jeg godt kan lide når jeg ligger på ryggen. Derfor tror jeg ikke det er noget for mig.

Er der nogen der har erfaring med den tyske kollega til Tantriker.dk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs man må ikke rører hende bryster hvilket jeg godt kan lide når jeg ligger på ryggen. Derfor tror jeg ikke det er noget for mig
Nej, så skal du også melde fra.

Ægte tantra betyder, at du skal være totalt passiv og modtagende. Alligevel har jeg haft strålende oplevelser både hos Connie, Jeanette og Cecilie L.

Det skal dog i sandhedens interesse siges, at de, da jeg ikke opnåede den tørre orgasme, alle "forbarmede" sig over mig ;););) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...