Hop til indhold
g00glethis

Besøgte Michelle (Sophie) Odense.

Recommended Posts

Kontaktede denne ædelsten og aftalte et møde godt og vel 1½ time senere på dagen, hende iklædt briller og frækt lingerie.

Jeg mødte op og blev vel mødt af en sofistikeret skabning, som i den grad går op i sig selv, både mentalt og fysisk. 
Helt igennem et fremragende møde, hvor opmærksomhed, opstemmelse og nærvær er i fokus, samtidig med hun er omsorgsfuld og går op i god service.
Jeg har bestemt tænkt mig at besøge hende igen, imens hun stadigvæk er her, dog ved jeg ikke hvornår hun tager afsted igen fra Odense, men hun er nyankommet indenfor de sidste par dage.

- "Hvad du ser er hvad du får" - Det hende på billederne.
- Meget veltalende
- I den grad en attraktiv kvinde og bevidst omkring det.
- Har tidligere haft et andet og ikke så mindesværdigt besøg på den givne adresse, men denne oplevelse opvejer det tidligere besøg.

Her er hendes link:
https://annoncelight.dk/showad/301643

Redigeret af g00glethis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har  fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, 1 time siden:

er stedet diskret eller kunne folk se dig komme til stedet?

Det ligger ved siden af en netto, i et "sving/hjørne" det er dog ikke ud til en hovedvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 24 minutter siden:

Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har  fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis?

De er naturlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med hende i aften. 

Efter den anmeldelse glæder jeg mig endnu mere.  :D

 

Tak for en fin anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...