Hop til indhold

Besøgte Michelle (Sophie) Odense.

Featured Replies

Skrevet

Kontaktede denne ædelsten og aftalte et møde godt og vel 1½ time senere på dagen, hende iklædt briller og frækt lingerie.

Jeg mødte op og blev vel mødt af en sofistikeret skabning, som i den grad går op i sig selv, både mentalt og fysisk. 
Helt igennem et fremragende møde, hvor opmærksomhed, opstemmelse og nærvær er i fokus, samtidig med hun er omsorgsfuld og går op i god service.
Jeg har bestemt tænkt mig at besøge hende igen, imens hun stadigvæk er her, dog ved jeg ikke hvornår hun tager afsted igen fra Odense, men hun er nyankommet indenfor de sidste par dage.

- "Hvad du ser er hvad du får" - Det hende på billederne.
- Meget veltalende
- I den grad en attraktiv kvinde og bevidst omkring det.
- Har tidligere haft et andet og ikke så mindesværdigt besøg på den givne adresse, men denne oplevelse opvejer det tidligere besøg.

Her er hendes link:
https://annoncelight.dk/showad/301643

Redigeret af g00glethis

Skrevet

Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har  fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis?

Skrevet
  • Author
TheDude69 skrev, 1 time siden:

er stedet diskret eller kunne folk se dig komme til stedet?

Det ligger ved siden af en netto, i et "sving/hjørne" det er dog ikke ud til en hovedvej.

Skrevet
  • Author
stein skrev, for 24 minutter siden:

Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har  fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis?

De er naturlige.

Skrevet

Jeg har en aftale med hende i aften. 

Efter den anmeldelse glæder jeg mig endnu mere.  :D

Tak for en fin anmeldelse. 

Skrevet
g00glethis skrev, for 22 timer siden:

De er naturlige.

Tak for svaret. Valgte dog en anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.