Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

Til orientering så er Jenny tilbage i DK. Hun havde tidligere klinik i Hvidovre på Gl. Køge Landevej. Hun har lejet et værelse i klinikken på Molbechvej på Frederiksberg. Jeg besøgte hende i går, selv om klinikken har fået mega dårlige anmeldelser pga. Emma, samme sted ( også af mig). Det var fantastisk og møde Jenny igen, idet hun giver super god massage efter dine ønsker, Super humør og smilende og iført frækt sort lingeri. 1times massage overholdes og lidt til. Du bliver tilbudt bad og vand før og efter, så alt er bare ok. 2 timers gratis parkering lige uden før døren. Jeg gik smilende derfra. Det var helt tydeligt, at klinikken er ramt af de dårlige anmeldelser pga. Emma, hvilket er synd for Jenny, som lige er kommet retur til DK efter 6 mdr. i bl.a. Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jensen6. Jo selvfølgelig jeg ved ikke lige, hvor det kom fra.

SÅ ALLE: RETTELSE TIL MIT INDLÆG : ADRESSEN ER RETTELIGT FORCHHAMMERSVEJ PÅ Frederiksberg. Sorry.

Og tak Jensen6 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny er bare fantastisk. Nem at lave aftale med. Svarer hurtigt på sms.

Kundevenlig, sød og skøn at være sammen med. Til rimelige priser.

Man slapper virkelig af sammen med Jenny. Der hviler en dejlig ro over hende.

6 delen er helt i top. :wub:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Jenny er sød, ærgerligt hun nu er helt inde i kbh det er lidt skod når man bor i køge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt så! Jeg har efter nu valgt at besøge Jenny og har booket en tid i morgen. 

Indtil videre lover det godt. Havde god kommunikation/kemi via sms, hvor jeg fik hurtigt og klart svar på mine spørgsmål. 

Nu er jeg spændt på hvordan oplevelsen bliver i morgen...

Tak for anmeldelsen og kommentarerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 11.8.2020 at 13:01:

Godt så! Jeg har efter nu valgt at besøge Jenny og har booket en tid i morgen. 

Indtil videre lover det godt. Havde god kommunikation/kemi via sms, hvor jeg fik hurtigt og klart svar på mine spørgsmål. 

Nu er jeg spændt på hvordan oplevelsen bliver i morgen...

Tak for anmeldelsen og kommentarerne. 

Hvordan gik det så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phobos skrev, den 20.8.2020 at 14:42:

Hvordan gik det så?

Jeg havde et helt fantastisk møde med Jenny. 

Hurtig svar på sms og nem at lave aftale med. 

Havde aftalt 1 time inkl. kys, øko-fransk, pussyslide og fuld pakke. 

Jenny kysser fantastisk og er på ingen måde nærig. Dejligt blow med masser af variation og 69’er som jeg klart fik indtryk af hun nød - og smager godt!

God sex med nærvær og liderlighed. 

Måtte skyde kanonen af inden der var gået 20 min. Men ingen problemer i det, Jenny var frisk på at tage 2. omgang. 

Vil helt klart anbefale Jenny!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære TS og I andre i denne tråd. Tak for jeres anmeldelser, der fik mig til at besøge denne fantastiske kvinde i dag. Hun er skøn, sød, dejlig ….. og ja det gavtyvesmil er helt uimodståeligt. Fik en time med god rygmassage, fantastisk nærvær, sødme og det skønneste intime sex. Startede med et fantastisk vådt langsomt blowjob og dernæst fik jeg lov at slikke hende længe og godt. Og sikke hun kysser, det var intimt, rigeligt og skønt. Jeg er ganske solgt til denne kvinde og tænker at jeg kommer igen mange gange de næste måneder.

JMK

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej JMK. Du skriver, at du vil besøge Jenny mange gange de næste måneder. Hun fortalte mig i denne uge, at hun rejser tilbage til Thailand senest d. 8 november 2020. Super ærgerligt, idet hun er super skøn kvinde og alle anmeldelser passer 100 % :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zoro1 skrev, for 5 timer siden:

Hej JMK. Du skriver, at du vil besøge Jenny mange gange de næste måneder. Hun fortalte mig i denne uge, at hun rejser tilbage til Thailand senest d. 8 november 2020. Super ærgerligt, idet hun er super skøn kvinde og alle anmeldelser passer 100 % :) 

Hun skal vel blot på ferie, det har hun været mange gange efterhånden og det er vel kun, hvis hun til den tid ikke stadig  skal i ufrivillig 2 ugers katantæne ved ankomst i Thailand.
Med mindre hun selvfølgelig har tænkt sig at flytte tilbage og bo permanent i Thailand sammen med hendes mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Agurken. Jeg skrev kun til JMK som en serviceoplysning, idet han gerne ville besøge Jenny mange gange de næste måneder ( og at han i den forbindelse ikke skulle gå forgæves, hvis han ventede for længe ). Om hun skal på ferie eller tilbage til hendes mand eller datter for den sags skyld eller om hun kommer tilbage til DK igen ved jeg ikke noget om, men du er formentligt bedre oplyst, hvad det angår. Du skriver, at hun har været på ferie mange gange efterhånden og kommet tilbage. Jeg kender hende kun fra da hun var i Hvidovre  på Gl. Køge Landevej og rejste hjem og kom tilbage til adressen, hvor hun er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...