Hop til indhold

Forelskede i en Glædspige

Featured Replies

Skrevet

Jeg har selv prøvet det for snart en 5-6 år siden

At være forelskede i en glædspige , hun var en af de første piger jeg besøgte i dene skøre branche

I starten var alt ok men efter en 5/6 besøge kune jeg ikke slippe hende i tankerne når jeg kom hjem

Hun blive en stoer del af min verden jeg kune hendes vagt plan på det pågældende bodel i hovet tenket på at nu møder hun ind på vagt nu går hun hjem ,fulgte hende på nettet og fandt hende på andra bodeler , hun viste altid stort glæde over mine besøge og naiv som jeg er faldt jeg for det de søde ord og kærlige blikke , jeg haved det rigtigt skidt når hun var på vagt og jeg ikke haved muligehed for at besøge hende for så var der jo andre mænd som var hos hende men følte at hun jo var " min " pige

Jeg var virkelig langt ude og brugt også en formue på at besøge hende , på et tidspunkt skifted hun bodel men jeg fulgte da bare med .

Heldig hvis og tusind tak for det kan jeg sige i dag stoped hun i branchen og det hele stoppe af indlysende grunde men jeg var merget langt nede i lang tid efter

Det liger som sagt en del år tilbage og i dag ved jeg godt det kun er for sjov og glæde når jeg besøget en pige på bodel og jeg har ikke prøvet at få de følser for en glædspige igen

Nogle sæter jeg stoer pris på men nu hygger jeg mig kun og nyder at kune låne de dejlige piger's tid

Den omtalte pige er stoped for et par år side. Og jeg troer aldrig at hun opdaget hvordan jeg så hende og følte for hende .

Er det så kun mig som har haft sådan en oplevelse eller er der andra her på Eg som kender til det

Og hvad med jer piger har i haft en forelskede kunde / gæst .

Mvh bager

Skrevet

Det har jeg heldigvis aldrig prøvet. Men tankerne har bestemt været ustyrlige nogen gange på det fysiske plan.

Skrevet

Det har jeg dog hellere ikke. Men det kan jo ske, så jeg er opmærksom hvis det skulle ske.

Skrevet

Er det så kun mig som har haft sådan en oplevelse eller er der andra her på Eg som kender til det

For knap 4 år siden stødte jeg på en vidunderlig rumænsk pige på et cam-site.

Samme sekund som jeg så hende, vidste jeg at hun var speciel. En overgang var hun i mine tanker konstant. Jeg kendte mere og mere til hende, chattede også med hende uden for dette site, og kendte snart hendes fulde navn, hvor hun bor, hvad hun laver osv. De fleste informationer fik jeg fra hende selv, andre "stalkede" jeg mig til, med hendes vidende.

Forholdet fik nok mere og mere stalker-karakter. Jeg fandt hende på andre sites, både som hendes camgirl identitet og hendes rigtige, og for hver ny tråd jeg kunne følge, dukkede der nye links op i et stort spindelvæv. Det tog nærmest overhånd med net-stalking til sidst.

En overgang var jeg næsten ved at arrange et møde med hende i Rumænien, men det gik i vasken p.gr.a. nogle tilfældigheder på min side.

Jeg ved ikke om man kan sige at jeg har været forelsket i hende. Det kan man nok godt kalde det. Lidt underligt, for jeg har aldrig set hende andet end på skærmen. Hun fyldte virkelig meget i min hverdag i de første måske 1-2 år, jeg drømte ofte om hende, osv.

Jeg ser hende stadig sommetider online, men er ikke forelsket nu. Nu synes jeg bare hun er en sød og smuk pige :-)

I processen opdagede jeg også hurtigt en anden stalker af hende. Han er også fra Rumænien, og har mødtes med hende nogle få gange. Han og jeg er bedste chat-venner, og vi taler naturligvis ofte om denne specielle pige. Han er også en god hobby-maler, så han har malet adskillige portrætter af hende og af steder der har relevans for kendere af pigen :). Det har været meget specielt at have en chat-ven at dele en sådan "speciel hobby" med. Hun hader ham desværre nu, fordi han har svært ved at forstå et "gå væk"... Han er stadig meget forelsket i hende. Egentlig en trist historie.

EDIT:

Jeg havde *aldrig* forestillet mig at jeg kunne blive så forgabt i en pige bare ved at se hende online... men det skete altså.

• 1 month later...
Skrevet

Apropos cam piger, så blev jeg gift med en og vi var gift i en håndfuld år. Så det kan godt lade sig gøre. Men det skal ikke tages som en opfordring, for det kan jo være frygteligt besværligt at gifte sig med en fra et andet land. Ganske vist var jeg gift med en meget køn kvinde, men der var også andre ting der fulgte med i baggagen.

Med hensyn til glædespiger så tager jeg det typisk for hvad det er. En form for erotisk service med formålet at opnå fysisk og mentalt velvære, og jeg har ikke haft problemer med at holde distancen.

Indtil jeg mødte en helt speciel kvinde som arbejdede som privat pige. Det tog omkring 60 sekunder at falde pladask for hende. Inden tøjet overhovedet kom af. Var ligesom en damphammer i panden, og det har jeg godt nok aldrig prøvet før. Jeg så hende nogle gange og fik fortalt hende at jeg bare var blevet smaskforelsket i hende. Hun sagde "hmmm ok", vi sms'ede lidt, talte lidt i telefon og hun sænkede paraderne lidt og lod mig få indblik sit privatliv. I sidste ende tog hun hjem igen. Det var lidt nedtur, men et par uger gik og så var det fordampet, som det altid gør.

Nu har jeg lige fået en SMS fra hendes privatnummer i udlandet om at hun kommer til Danmark igen om 2 uger og håber hun ser mig. I am in trouble...

Skrevet

Hej Bager, en tilsvarende debat har vi haft på Eroguide før inkl. ca. 73 debatindlæg med det seneste indlæg fra maj 2013.

Det var bl.a. i den tråd at "Maleren" kom på banen og mente, han var blevet udsat for et "stunt" fra en glædespige, som gjorde ham forelsket og derefter udnyttet... 8-)

Jeg har også skrevet lidt om mine egne erfaringer fra den boldgade - altså forelskelsen i en glædespige, ikke noget om "udnyttelse", som jeg heldigvis ikke har oplevet!

Link til tråden her:

viewtopic.php?f=16&t=3199

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.