Hop til indhold

Maria Luux i Haderup

Featured Replies

Skrevet
Jeg har besøgt Maria Luux i Haderup, for mig er hun Miss Maria Luux. Jo, mere et menneske kan være sig selv og herskerinde på samme tid, jo bedre er det for mig, idag har jeg oplevet sødt og dejligt menneske, men også et kompetent og bestemmende menneske, alt sammen det jeg søger.
Jeg oplever en stor pige, (der godt må være mindre) men jeg ser også en lækker kvinde, med et modent ansigt der kan smile sødt, men også helt utvetydigt kan signalere hvem der bestemmer og det er uanset om det er med smil på, eller når det bliver alvor. Jeg regnede ikke med at jeg får lov til at kigge lige så meget ind i de smukke blå øjne. Ekstra smukke bliver de af at være rammet ind af en guddommelig mørk hårpragt, og en hudfarve mange vil misunde og nogle kindben der giver et perfekt V-shape ansigt.
På forhånd havde jeg set læberne på flere af billederne. Hendes læber, er meget lækre og sexede, i mine drømme er jeg blevet kysset af dem, i drømmene har jeg også mærket hendes tunge. I virkeligheden har jeg set og hørt på ord der kommer fra tungen ud gennem læberne, ord der handler om min næste opgaver.
Jeg er ikke utaknemmelig. Det er en udsøgt fornøjelse og et kæmpe privilegium at lave mad, gøre rent, eller rydde op efter Miss Maria's aktiviteter.

Min første belønning, var at massere Deres fødder, her kan man virkeligt tale om skønhed i begge ende, mens jeg masserede tænkte jeg selvfølgelig på om jeg fik lov til at kysse dem, men ordren, eller tilladelsen blev aldrig givet og derfor fortsætter mine drømme. Men jeg fik lov at berøre og det var også fantastisk, men faktisk var en endnu større belønning, for jeg fik lov at massere hele den underskønne krop. Så det var både at se og røre både for og bagside. Kroppen var afsindig skøn at berøre og smuk at se på. Jeg har været en heldig slave hele dagen.

Selvfølgelig skete der meget mere, men jeg ønsker bare at fortælle, at jeg er bjergtaget af Maria Luux og ønsker mere...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.