Hop til indhold
neutral

Dårlig oplevelse i Aalborg

Recommended Posts

Hej gutter

Havde en sindsyg dårlig oplevelse den anden dag. Jeg var sgu blevet lidt tændt på en omgang god sex og gik igang med at kigge lidt rundt. Da det var meget spontant meldte de første par piger jeg skrev til pas, hvilket var forventeligt. Jeg fandt dig henne her: https://annoncelight.dk/showad/299620

Jeg skrev til hende, ønskede 45 min og spurgte så om der var mulighed for bad. Alt sammen på engelsk. Der var hurtigt svar og jeg kørte til adressen i vestbyen. Da jeg fik den præcise adresse skrev jeg at jeg var på vej og spurgte endnu engang til muligheden for bad (kom lige fra job så For begges skyld var det på sin plads). Jeg var mindre end 10 m fra hoveddøren og modtog så en sms, hvor hun skrev nej til bad og om hvilken fucking klam stodder jeg var. Først på engelsk og dernæst på dansk. 3-4 sms tikkede ind på denne måde efter jeg konsekvent vendt min rundt og gik væk. Jeg var sgu rystet - sikke en service... 
 

Er der andre som har oplevede situationer som den jeg oplevede, enten med samme pige eller andre. 
 

Vil nok fraråde andre til at bruge hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
neutral skrev, for 23 minutter siden:

 skrev nej til bad og om hvilken fucking klam stodder jeg var.

Underligt, når det i annoncen utrykkeligt står:

️Der er mulighed for bad før- og efter

Og det skulle også være en luksuslejlighed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du missede ikke noget. Billederne passer ikke hvis det er den samme som sidst. Jeg var forbi hende for et års tid siden eller to.

Link til anmeldelse fra dengang. Hendes oprindelige annonce er slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
neutral skrev, for 3 minutter siden:

Ok super !!! Stadigvæk er det en underlig måde at opføre sig på :-)

Det er sikkert hendes pimp der svarer. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...