Hop til indhold
Goliath2.0

Come on body

Recommended Posts

Gentlemand-Finn skrev, for 49 minutter siden:

Det er helt gak! 

Tror det er en fejl.

Andre ydelser koster næsten intet.  Feks  at sutte uden gummi så pris 200 kr.  Så lyder ulogisk at ville have 400 kr for at måtte komme på krop.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 6 minutter siden:

Muligvis, her er dog endnu en med samme pris.

https://annoncelight.dk/showad/300981

He :)  Kunne måske også være at årsag var at det var den samme alfons ? :D  Og han var for doven til at skrive ny annonce hvergang, så bare kopiret standart teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 9 minutter siden:

He :)  Kunne måske også være at årsag var at det var den samme alfons ? :D  Og han var for doven til at skrive ny annonce hvergang, så bare kopiret standart teksten.

Det er også en mulighed :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 time siden:

Tror det er en fejl.

Andre ydelser koster næsten intet.  Feks  at sutte uden gummi så pris 200 kr.  Så lyder ulogisk at ville have 400 kr for at måtte komme på krop.

Du har en pointe..!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Har selv bemærket, at det efterhånden er en ekstra udgift ved mange piger, hvilket også undrer mig. 

Vi skal ikke så mange år tilbage før det var ganske almindelig, at slutte af ganske gratis med at komme ud over pigens krop. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 14 timer siden:

Du har en pointe..!

Øh - læs lige at det er extras - så 15 minutter med blow uden er 500+200

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
The Dark Knight skrev, for 9 timer siden:

Har selv bemærket, at det efterhånden er en ekstra udgift ved mange piger, hvilket også undrer mig. 

Vi skal ikke så mange år tilbage før det var ganske almindelig, at slutte af ganske gratis med at komme ud over pigens krop. 

Når I vælger piger i det billige pris segment, så er de nødt til at tage ekstra for diverse ting for at få flest mulige kroner ud af jer. Det er ganske normalt at det er gratis at kysse, komme ud over vores kroppe osv, hvis I vælger en Dansk kvinde der ikke er på klinik, der tager en ordentlig pris fra start. Så er alt med i prisen, og I er ikke nødt til at beslutte hvad I vil lave inden vi går i gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Christina ssbbw skrev, for 47 minutter siden:

Når I vælger piger i det billige pris segment, så er de nødt til at tage ekstra for diverse ting for at få flest mulige kroner ud af jer. Det er ganske normalt at det er gratis at kysse, komme ud over vores kroppe osv, hvis I vælger en Dansk kvinde der ikke er på klinik, der tager en ordentlig pris fra start. Så er alt med i prisen, og I er ikke nødt til at beslutte hvad I vil lave inden vi går i gang. 

Ahhh det er vist en sandhed med modifikationer, at det så altid er med i prisen. Nu har jeg nok besøgt flere GP’er end du har :-) også danske, der tager en ordentlig pris fra starten :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Ahhh det er vist en sandhed med modifikationer, at det så altid er med i prisen. Nu har jeg nok besøgt flere GP’er end du har :-) også danske, der tager en ordentlig pris fra starten :-) 

Jeg skriver ikke det altid er sådan. Jeg skriver det er ganske normalt, fordi du i dit tidligere svar fik det til at lyde som om det ikke er normalt mere. :P

Men du har helt ret i at du har besøgt flere gp'er end jeg har. Men du ved ikke om det forbliver sådan... :ph34r::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Sikke noget ævl...!! Der findes MASSER af dejlige piger som ikke er gået helt balalajka på priserne.... Desværre er mange danske piger, helt væk prismæssigt... kunne blandt andet nævne en 49-årig med bj til 800,- og en milliard krav osv... til en 100-lap billigere kan jeg besøge polske Alice og få fuld valuta, med kys osv...

Er vild med kvinder, danske OG udenlandske.... men jeg skal stadig tjene 2 klik for at kunne aflevere 1000,- kr for en halv time, Og det er trods alt alligevel de færreste der hiver en timeløn hjem der matcher det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg synes det er morsomt at I læser det som om jeg skriver "alle kvinder i det billige segment skal I betale ekstra hos. Det skal I ikke hos en eneste Dansk kvinde." Det er ikke det jeg skriver. The Dark Knight fik det til at lyde som om det ikke er normalt at kunne komme gratis ud over en gp's krop. Det er det. I skal bare vælge os Danske kvinder (eller de få Udenlandske) der har en pris uden ekstra tillæg.

Og inden I hidser jer op over jeg skriver "de få Udenlandske", så er det ingen hemmelighed at størstedelen (her mener jeg mere end 50%) af de Udenlandske piger tager ekstra for diverse ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 20 timer siden:

Er jeg den eneste der synes, at man går i for små sko hvis det er ekstra?

Hun risikerer, at du rammer underlaget, og så er hun nødt til at skifte og vaske inden næste kunde. Uden den ydelse, kan hun snige sig til at slippe for det og spare en masse tid og besvær. I det lys kan det give god mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

The Dark Knight fik det til at lyde som om det ikke er normalt at kunne komme gratis ud over en gp's krop. Det er det.

Om du vil det eller ej, så er det altså ikke normalt. Der er nogle hvor det er “gratis”, men det er langt fra normalt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
The Dark Knight skrev, for 8 minutter siden:

Om du vil det eller ej, så er det altså ikke normalt. Der er nogle hvor det er “gratis”, men det er langt fra normalt. 

Hvis du ser på størstedelen af de Danske gp'er, så er det normalt at du ikke skal betale ekstra for at komme på hendes krop. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden:

Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du ser på størstedelen af de Danske gp'er, så er det normalt at du ikke skal betale ekstra for at komme på hendes krop. 

Har I en statistik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Advarsel skrev, for 5 minutter siden:

Har I en statistik?

Det ville være lidt underligt hvis der var lavet en statestik over hvor mange Udenlandske og hvor få Danske gp'er der tager ekstra for den ene ting, så nej. :lol:

Men jeg er overbevist om at den mørke ridder ikke kan finde 200 Danske gp'er der ikke er på klinik, hvor lige den ting koster ekstra. Og vi er en del flere end 400 gp'er, så... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig rigtigt forstået hvorfor man skal have ekstra betaling for diverse ydelser.  Hos mig betaler man en timepris, og hvis der er ønsker jeg har lyst til betales der ikke ekstra. Der kan også være ydelser jeg siger nej til.   Det fungere faktisk fint for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
JenniferTheLady skrev, Lige nu:

Har aldrig rigtigt forstået hvorfor man skal have ekstra betaling for diverse ydelser.  Hos mig betaler man en timepris, og hvis der er ønsker jeg har lyst til betales der ikke ekstra. Der kan også være ydelser jeg siger nej til.   Det fungere faktisk fint for mig

Jeg har det på samme måde. Jeg gad ikke skulle ligge og huske på, hvad en gæst har betalt eller ikke betalt for, og så være nødt til at stoppe op midt i det hele for at få ekstra betaling, hvis han pludselig har lyst til noget han ikke allerede har betalt for.

Men nogle af mændene føler det er så billigt fordi pigen ikke tager så meget, men de glemmer at de betaler ekstra for det ene og det andet, og måske ender med en samlet højere pris end hos mange af os andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Advarsel skrev, 1 time siden:

Har I en statistik?

Haha nej, og vi bliver vist aldrig rigtig enige :-) Men, jeg ved jeg har ret, og det er fint nok for mig :-) :-) 

Over and out! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...