Hop til indhold
bipa

Unge Nadia er tilbage hos PP igen :-)

Recommended Posts

Var en tur hos PP Massage i dag til hvad jeg tænkte var den sædvanlige onsdagshygge!  STOR var glæden da jeg så, at den dejlige Nadia var tilbage igen. Nadia er en lækker og rigtig flot pige på 22 år, hun er meget mørk i huden og har en lækker krop med rigtig store og dejlige bryster!

En helt igennem forrygende og flot pige som det er en ren nydelse af besøge!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, linket er af flere grunde forkert. Bla. alderen, som jeg nævner. Kunne ha' slettet det, men syntes pigen så sød ud.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et hurtigt kig på forumindlæg fra  @bipa viser, at 11 ud af 13 tidligere indlæg handler om samme sted, så jeg gætter på, at der er tale om PP, Thorvaldsensgade i Aarhus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bipa skrev, den 5.8.2020 at 21:51:

Var en tur hos PP Massage i dag til hvad jeg tænkte var den sædvanlige onsdagshygge!  STOR var glæden da jeg så, at den dejlige Nadia var tilbage igen. Nadia er en lækker og rigtig flot pige på 22 år, hun er meget mørk i huden og har en lækker krop med rigtig store og dejlige bryster!

En helt igennem forrygende og flot pige som det er en ren nydelse af besøge!!

Er brysterne med silikone? Større end Gibs smukt formede jader?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bipa skrev, den 5.8.2020 at 21:51:

Var en tur hos PP Massage i dag til hvad jeg tænkte var den sædvanlige onsdagshygge!  STOR var glæden da jeg så, at den dejlige Nadia var tilbage igen. Nadia er en lækker og rigtig flot pige på 22 år, hun er meget mørk i huden og har en lækker krop med rigtig store og dejlige bryster!

En helt igennem forrygende og flot pige som det er en ren nydelse af besøge!!

Så trænger jeg alvorligt til briller: Hun er ikke mørkere i huden end nogle af de andre piger på stedet og 22 år er nok omkring 10 for lidt. Brysterne har dog en størrelse jeg kunne se også uden briller. Et besøg værd selvom hun startede med at forlange 1500 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...