Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Makky i Fredericia i går.

https://annoncelight.dk/showad/275816

Det startede med lidt forvirring da det jeg antog var "Mutter" spurgte om jeg havde bestilt tid. Hun gik også med mig ind i rummet og spurgte ind til hvad jeg ville have..."1 time fp med Makky", svarede jeg. Det viste sig så, at det var Makky der stod foran mig....Massagepigen taler simpelthen dansk. Da jeg for lidt tid siden havde stået i entreen mens hun låste efter os stod jeg med en tanke om at spørge hende om hun ikke selv kunne give lidt massage for hin var satme en flot pige.

Så det var en herlig overraskelse, at det så  rent faktisk var hende, der var Makky og også med det danske sprog. Jeg har aldrig prøvet noget der minder om FP med en thai, der taler dansk - og jeg har prøvet en del :-) Måske fordi jeg altid går efter de lidt yngre modeller. 

Hun er en meget, meget flot pige. Meget lav. Måske under 150. Slank og med naturlige bryster.

Hun oplyste, at det var hendes første dag på arbejde og var lidt genert på den gode måde. 

Dejligt blow og en meget sød pige. En anelse mere fokuseret på tid/penge end jeg har prøvet - har hørt om det. Men jeg kommer igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 40 minutter siden:

Er det det klassiske sted på Vendersgade? Og hvad måtte du slippe?


 
 
 
det er ikke Vendersgade:

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 8 timer siden:

Er det det klassiske sted på Vendersgade? Og hvad måtte du slippe?

Helt sikker på at det ikke er der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej er Danmarksgade 50. Erfarede det var en god ide at bestille tid gik forgæves ved dørklokken. Og ja kan tilslutte mig oplevelsen omkring Makky. Men jeg er mere til den unge Pooky som arbejder der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lykkelige Dan skrev, for 1 minut siden:

Nej er Danmarksgade 50. Erfarede det var en god ide at bestille tid gik forgæves ved dørklokken. Og ja kan tilslutte mig oplevelsen omkring Makky. Men jeg er mere til den unge Pooky som arbejder der. 

Er der et link til hende Pooky?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lykkelige Dan skrev, for 2 minutter siden:

Ja hvis du søger på Pooky / Fredericia på annoncelight 

Fandt det :-) kan det passe hun ser en smule blød/chubby ud? Altså ikke åleslank, eller snyder billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lykkelige Dan skrev, for 3 minutter siden:

Ej jeg ville ikke sige hun er chuppy. Normal slank med originale bryster ;-)

Meget charmerende og indlevende 

Okay, takker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...