Hop til indhold

Dagens sjove

Featured Replies

Skrevet

Jeg stødte på en sugarbabe, der foreslog, at hun skulle have 2.500 kr. for en dinnerdate. En time på en restaurant og så 2.500 kr. sort :) :)

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden:

Jeg stødte på en sugarbabe, der foreslog, at hun skulle have 2.500 kr. for en dinnerdate. En time på en restaurant og så 2.500 kr. sort :) :)

Udbud og manglende efterspørgsel:-P

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 17 minutter siden:

hun for sikkert flere tilbud at vælge imellem, selv til den pris.:rolleyes:

så er det lige man krummer tæer, på sit køns vegne. syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate.

Skrevet
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate

Næsten lige så sørgeligt, som hvis man kun kan finde værdi i en udløsning ;)

Tror næppe jeg vil betale for en kvinde der spiser med mig. Men har haft sugarbabes med til diverse events - der hvor det kunne give mening, uden at sex var aftalt inden.

Skrevet
  • Author

Nej, men nu havde vi skrevet lidt - og det var så hendes forslag til, hvad vi kunne finde på som en date.

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

så er det lige man krummer tæer, på sit køns vegne. syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate.

Jeg synes faktisk også at man må på et tidspunkt må få en lidt dårlig smag i munden,  hvis man udelukkende tilbyder socialt samvær mod betaling.  

Skrevet
mignuigen skrev, for 46 minutter siden:

Vel ikke væsensforskelligt fra sådan noget som dette https://rentafriend.com/

Næ, men det bliver det vel ikke bedre af.  :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.