Hop til indhold
APMAG

Ellen Eller Agatha Russell

Recommended Posts

Jeg ville prøve dem begge to, jeg har været sammen med Agatha for 1 1/2 år siden,  og der var sørme ikke noget at klage over,  hold da kæft et udstyr :-) de er på turné begge to lige nu,  så vent til de kommer i nærheden af dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Agatha Russell er i Odense om et par dage. Virker lidt som en "superstar" med deraf følgende priser. Nogen der har pris erfaringer og er der xtra pris på ydelser, som at hun kommer osv. 

Efterhånden er der langt imellem de gode oplevelser hvor man får reel fuld pakke for 1500/T. Nu er cum 300 til 500 xtra, kys er xtra og det løber op i 2000 til 2500 for en time, det er bare for meget for de fleste.... 

Sidste gode oplevelse var Linda i Fredericia, som gav den perfekte gfe. 

Har bedre erfaringer med de asiatiske +thai ladyboys, da man fixer en pris og så er det det. 

Har brugt Flensborg meget, men efter Schiffsbrucke 56 er lukket, samme med Batterienstrasse 3, så er der langt mellem ladyboys. Kun nogle enkelte syd amerikanske transer, og der er mine erfaringer at de ikke er særligt feminine eller at de fotoshopper lidt vel meget. 

Hamborg er lidt af en køretur og betyder at jeg så booker hotel og sætter 2 dage af til knep.   Dyrt. 

Nogen forslag til steder med asian ladyboys, så siger jeg pft. 

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh.. Kan se på wiki at man skal hoste 2500 for en time for hele oplevelsen. Havde jo så ret i min antagelse, men svar gerne på de andre forespørgsler :-)

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, for 22 minutter siden:

Oh.. Kan se på wiki at man skal hoste 2500 for en time for hele oplevelsen. Havde jo så ret i min antagelse, men svar gerne på de andre forespørgsler :-)

Romeomand 

Jag är enig med dig det blir för mycket pengar.

Men så länge vi köpare är beredda att betala 2500 för en timme så kär det priset bestå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Har prøvet Ellen nogle gange,, og hun er virkelig stor! Hun er bestemt heller ikke just blid og man får virkelig en ordentlig tur! 

Har dog aldrig set Agatha før nu, og hende skal jeg da helt klart prøve, når hun kommer til København! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...