Hop til indhold
Guest Nemtøs

Mænd der giver mig udgifter

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Det  er  ikke  fordi  min økonomi  vælter, men  nok  mere  et  behov  for  at få luft endnu engang  over  min  irritation  over  aftaler  som  ikke  bliver  holdt. 

Havde  aftalt  et  frækt  set-up  med  2 brugere  herinde,  de  tilkendegiver  begge  2 et  ønske  om  bestemt  påklædning.  Hvilket  jeg  køber. Jeg  har  tidligere  mødt  begge  2, dog  hver for  sig.  Den  ene  vælger  at  slette  sin  profil  herinde  inden  vores  møde.  Jo jeg  kan  anvende  påklædningen  og  har  også  gjort  det,  men  hvor  er  det  sur  røv. 

En  mand  som  jeg  mødes  med  meget  sjældent, men  én  af  de  første  som  jeg  havde  betalingssex  med,  han  beder  mig  om  at  bestille  et  sted  én  given  dato.  Får  bestilt.  Der  er  totalt  tavshed  fra  hans  side når  jeg  henvender  mig.  Efter  flere  beskeder  svarer  han  at  han  arbejdsmæssigt  har  travlt.  Stedet  kan  ikke  afbestilles  grundet kort tid. Har  dog  et  dejligt  sted  til  rådighed,  men  ikke  lige  planen.  

Hvad  gør  I andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fatter ikke nogle laver aftaler de ikke holder hvorfor så lave dem? Derefter slette profil og lade som ingenting simpelthen dybt latterligt i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
WhoKnowsWhat skrev, for 4 minutter siden:

Ja, det er jo surt show...

Løsning -> find én anden.

Jeg  kender  ikke  nogen som jeg  lige  kan  trække  på  i det  område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja , det svært at sætte sig ind i har lavet mange aftaler, og aldrig som i aldrig bare blevet væk slukket mobil eller ligende, har

faktisk aldrig meldt afbud, husker engang noget forsinkelse pga traffik;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nogle tilfælde ér det bare OK at kræve forudbetaling..... Uanset at mange advarer imod det, men når du direkte har en udgift der skal dækkes (og det ikke "bare" er din tid), er forudbetaling kun rimeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

han  beder  mig  om  at  bestille  et  sted  én  given  dato.

Lad kunden bestille og betale for stedet. Det burde ikke være din udgift eller udfordring. Du er for god af dig, Nemtøs. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Det  er  ikke  fordi  min økonomi  vælter, men  nok  mere  et  behov  for  at få luft endnu engang  over  min  irritation  over  aftaler  som  ikke  bliver  holdt. 

Havde  aftalt  et  frækt  set-up  med  2 brugere  herinde,  de  tilkendegiver  begge  2 et  ønske  om  bestemt  påklædning.  Hvilket  jeg  køber. Jeg  har  tidligere  mødt  begge  2, dog  hver for  sig.  Den  ene  vælger  at  slette  sin  profil  herinde  inden  vores  møde.  Jo jeg  kan  anvende  påklædningen  og  har  også  gjort  det,  men  hvor  er  det  sur  røv. 

En  mand  som  jeg  mødes  med  meget  sjældent, men  én  af  de  første  som  jeg  havde  betalingssex  med,  han  beder  mig  om  at  bestille  et  sted  én  given  dato.  Får  bestilt.  Der  er  totalt  tavshed  fra  hans  side når  jeg  henvender  mig.  Efter  flere  beskeder  svarer  han  at  han  arbejdsmæssigt  har  travlt.  Stedet  kan  ikke  afbestilles  grundet kort tid. Har  dog  et  dejligt  sted  til  rådighed,  men  ikke  lige  planen.  

Hvad  gør  I andre? 

Lige til den med outfittet må jeg indrømme, at jeg tager ekstra hvis jeg skal købe noget meget specifikt som ikke er i min garderobe - måske ikke hele beløbet, men nok til, at det ikke virker som en udgift for mig - medmindre det er noget jeg virkelig gerne alligevel vil eje og regner med at bruge ved andre lejligheder. Så alene det, at du køber det synes jeg er super fint gjort af dig. Desværre hjælper det jo ikke meget at tage ekstra for outfittet hvis aftalen udebliver. Heldigvis lyder det så til, at du da kan bruge det du købte. 

Mht. at bestille stedet: Hvis du virkelig gerne vil undgå at stå i den situation, så må din aftale jo bestille stedet for dig. Så er du også ret sikker på, at aftalen bliver overholdt. Ellers må du sætte en bekræftelses deadline på aftalen som ligger inden det er for sent at aflyse stedet med fuld refusion. 

Når det er folk man har mødtes med før, ville jeg også selv være tilbøjelig til at stole på dem og bare lægge ud, men det sker jo desværre at kendte ansigter også svigter. 
Man kan også håbe,, at den sidste aftale er en som vil se dig igen og har respekt for, at han bør kompensere dig for stedet, og gør dette ved jeres næste møde. Hvis altså du vil mødes med ham igen.

Det er hændt et par enkelte gange, at jeg simpelthen har glemt at tage penge, når folk har besøgt mig, og jeg har været virkelig positivt overrasket over at disse er vendt tilbage for at betale mig, da vi kom i tanke om det efter de var gået, så det er da muligt at din aftale vil kompensere dig hvis du beder om det, i hvert fald hvis han gerne vil se dig igen, som var tilfældet ved mine aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nogle tilfælde ér det bare OK at kræve forudbetaling..... Uanset at mange advarer imod det, men når du direkte har en udgift der skal dækkes (og det ikke "bare" er din tid), er forudbetaling kun rimeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Jeg  kender  ikke  nogen som jeg  lige  kan  trække  på  i det  område.

Hvorfor nævner du ikke området og dagen/tidspunktet måske er der en der er seriøs som du kan mødes med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 15 minutter siden:

Lad kunden bestille og betale for stedet. Det burde ikke være din udgift eller udfordring. Du er for god af dig, Nemtøs. 
 

Nu er  det  en  jeg  efterhånden  har  mødt  en  del  gange  og  har  haft  fuld  tillid til.  Nu  har  jeg  fået  en  ekstra  udgift,  et  ophold og  slettet et  længere  frækt  bekendtskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Nu er  det  en  jeg  efterhånden  har  mødt  en  del  gange  og  har  haft  fuld  tillid til.  Nu  har  jeg  fået  en  ekstra  udgift,  et  ophold og  slettet et  længere  frækt  bekendtskab.

Det er jo bare pisse ærgerligt det hele! 
 

Men som @Nannas Hjørneskrev, så kan du måske også gå i dialog med ham om udgiften, hvis du altså ønsker en fortsat dialog med ham. Men øv - det er sgu træls på godt Jysk, når sådan noget sker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lhrn skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor nævner du ikke området og dagen/tidspunktet måske er der en der er seriøs som du kan mødes med.

Så  skulle  jeg  til  at  oprette  en  annonce, det er  et  overstået  kapitel for  mig  at  aktivt  søge  efter  nye  mænd.  Det  sidste  stykke  tid  jeg søgte  var  alle  henvendelser  fusere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo bare pisse ærgerligt det hele! 
 

Men som @Nannas Hjørneskrev, så kan du måske også gå i dialog med ham om udgiften, hvis du altså ønsker en fortsat dialog med ham. Men øv - det er sgu træls på godt Jysk, når sådan noget sker. 

Ønsker ikke  mere  dialog  med  ham,  som  skrevet  min økonomi  vælter  ikke,  men vil  heller  ikke  bare  lade  pengene  gå  til  spilde ved  ikke  at  benytte  opholdet 

Så  skal  indregne  transport, benzin, aftensmad, samt  tage fri  fra  jobbet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber det tøj og tilbehør som jeg kan lide, ønsker en gæst noget jeg ikke ville købe, må han købe det. 
Og skal vi været et sted som kun skal bruges til ham og mig, må han da betale dette fra starten af. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Ønsker ikke  mere  dialog  med  ham,  som  skrevet  min økonomi  vælter  ikke,  men vil  heller  ikke  bare  lade  pengene  gå  til  spilde ved  ikke  at  benytte  opholdet 

Så  skal  indregne  transport, benzin, aftensmad, samt  tage fri  fra  jobbet. 

Troede du havde lært af tidligere, tænker på det Gang bang set up på fyn, hvor idioterne eller ham som skulle stå for det slettede sin profil.

Mænd er nogle røvhuller ( ok ikke alle ) men mange, det er simpelt mangel på respekt, hvis den ene stadig er herinde burde du opgive hans profil navn, så andre piger ikke laver aft med ham !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Så  skulle  jeg  til  at  oprette  en  annonce, det er  et  overstået  kapitel for  mig  at  aktivt  søge  efter  nye  mænd.  Det  sidste  stykke  tid  jeg søgte  var  alle  henvendelser  fusere. 

 

Ahhh Nemtøs, nu synes jeg også du ser begrænsninger i stedet for muligheder, men det styrer du jo selv. 
 

Du kunne jo godt nævne by og dato her på tråden, og måske en pålidelig bruger herinde rent faktisk kunne den dag og I sammen kunne finde lyst til at ses. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke glædes pige haha ... men i min business er der forudbetaling hvis nogen ønsker noget særligt. 

Til det med outfittet: "Vil gerne forkæle dig med at købe outfittet, men har brændt fingrene på det før, så hvis du vil have jeg skal gå ud og købe outfit, så må du betale 30% forud!"

Til det med stedet: "Vil gerne booke det sted til os ... men så er du nødt til at overføre pengene til bookingen af stedet på forhånd ... prisen for at ses betaler du selvfølgelig bare når vi ses!"

Du kan ikke gardere dig på andre måder, da der altid kan ske noget der gør en kunde springer fra. 
Oftest sker det endda med de kunder man mindst regner med det fra. 

I din branche kan en fyr møde sin soulmate dagen inden eller blive genforelsket i konen og alt muligt andet. 
Det er en meget usikker branche på den måde.

PS: Indser lige jeg burde tilbyde business coaching til glædes piger (ikke kun mine normale kunder / store koncerner) hahaha

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Ahhh Nemtøs, nu synes jeg også du ser begrænsninger i stedet for muligheder, men det styrer du jo selv. 
 

Du kunne jo godt nævne by og dato her på tråden, og måske en pålidelig bruger herinde rent faktisk kunne den dag og I sammen kunne finde lyst til at ses. 

Synes  du  skal  lade være  med  negligere alle de  useriøse  henvendelser  jeg  har  haft. Det  er  ikke  dig der  har  brugt  tid  på  at  blive  holdt  for  nar  mange  gange.  Det  rammer  ekstra  hårdt  for en  der  kun  er aktiv  engang  imellem  og  laver  1 enkelt  aftale  den  dag  hvor jeg er  aktiv. 

Dit  forslag  om  at  oplyse  sted  og  dag,  er  imod  reglerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden:

Ahhh Nemtøs, nu synes jeg også du ser begrænsninger i stedet for muligheder, men det styrer du jo selv. 
 

Du kunne jo godt nævne by og dato her på tråden, og måske en pålidelig bruger herinde rent faktisk kunne den dag og I sammen kunne finde lyst til at ses. 

Super ide, det kunne da være en mulighed ,jeg er interesseret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Synes  du  skal  lade være  med  negligere alle de  useriøse  henvendelser  jeg  har  haft. Det  er  ikke  dig der  har  brugt  tid  på  at  blive  holdt  for  nar  mange  gange.  Det  rammer  ekstra  hårdt  for en  der  kun  er aktiv  engang  imellem  og  laver  1 enkelt  aftale  den  dag  hvor jeg er  aktiv. 

Dit  forslag  om  at  oplyse  sted  og  dag,  er  imod  reglerne 

Jeg negligere ikke noget som helst. Giver dig jo blot mulighed for, at finde en løsning på, at dit allerede lejede sted faktisk kan bruges til en aftale alligevel, men det må du da selv om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Jeg negligere ikke noget som helst. Giver dig jo blot mulighed for, at finde en løsning på, at dit allerede lejede sted faktisk kan bruges til en aftale alligevel, men det må du da selv om. 

Et  forslag  som  er  imod reglerne  herinde er  ikke  brugbart  for  mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Et  forslag  som  er  imod reglerne  herinde er  ikke  brugbart  for  mig 

Viste ikke det er imod reglerne sorry, men vil gerne lave en aftale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Et  forslag  som  er  imod reglerne  herinde er  ikke  brugbart  for  mig 

Nej, men hvis du nu formulerede det lidt kreativt på tråden her, så ville det sikkert gå under raderen og formentlig heller ikke være imod reglerne herinde. 

 

Men nok om det! Vil ikke bruge mere tid på tråden her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MalerKbhK skrev, for 33 minutter siden:

Troede du havde lært af tidligere, tænker på det Gang bang set up på fyn, hvor idioterne eller ham som skulle stå for det slettede sin profil.

Mænd er nogle røvhuller ( ok ikke alle ) men mange, det er simpelt mangel på respekt, hvis den ene stadig er herinde burde du opgive hans profil navn, så andre piger ikke laver aft med ham !

Nu  er  det  mænd  som  jeg har  mødt  før og  jeg  forventede  at  kunne  stole  på  dem. 

Bliver  vel  lidt  klogere  for  hver  gang  jeg  brænder  mine  små  tykke  fingre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...