Hop til indhold
BobbyOlsen

Sjove misforståelser

Recommended Posts

Halløj derude.

Jeg var i byen i går og få lidt thaimassage, og her oplevede jeg en sjov misforståelse. Jeg har været der et par gange nu, og så får man jo small-talked lidt undervejs. jeg havde tidligere sagt at jeg spillede fodbold, og denne gang opdage jeg så at hun troede jeg var professionel fodboldspiller. Det grinte jeg lidt af, mest indeni. Jeg spiller bare på et hyggehold.

Og så kom jeg til at tænke på, at I andre også må have nogle lignende sjove oplevelser.

Så hvad er de sjoveste misforståelser I har været ude for?

God dag derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha. Jow. Jeg ved ikke, om det var en misforståelse fra pigens side!? Men altså, jeg besøgte en rigtigt køn, kurvet thaipige for en time i Randers for nogle få år siden. Vi aftalte fuld pakke med cim til slut for en "tusse" og så gik vi ellers i gang. Hun var skøn til det mundtlige, så jeg kaldte time-out og bad hende facesitte mig. Det gjorde hun med største fornøjelse og kæmpe smil helt op i øjnene. Så kaldte hun time-out med rystende/sitrende underliv og gled laaaangsomt ned over min krop med underlivet, ramte stiverten, gled på og red mig stille og blidt, stønnende. Dejligt! Men så kunne jeg, efter kort tid, mærke, at hun sgu da ikke havde kommet kondom på. Det nævnte jeg så lige, mens jeg dog nød det. Shhhh, sagde hun med en lodret finger foran læberne og et kæmpe smil og glade øjne. Okay, vi fortsatte - pyt, tænkte jeg og nød det videre. Da hun kunne mærke, det var tid, tog hun så ladningen i munden som aftalt.

Bagefter "skældte" jeg lidt på hende. Fyyyh, slemme pige! ;-) Fnisfnis fra hende. Lovely, sagde hun. Hehe - slemmert, men skøn. :-)  Besøgte hende en gang mere et par dage efter, men har - DESVÆRRE ikke set hende i DK siden. ØV. Hun var sgu dejlig på alle måder. Såøh, "mis"forståelse?? :-)  Nok ikke fra hendes side. Men det var ok med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...