Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en del overvejelser så valgte jeg at besøge Jessy og Alice til en trekant. Jeg har læst rigtig mange anmeldelser og havde en rimelig god fornemmelse af hvad jeg gik ind til.  

Min forventninger var at få en vild oplevelse ud over det sædvanlige, jeg forventede ikke at møde to slanke modeller, håbede på to pæne velholdte piger der kunne deres håndværk. 

Jeg blev modtaget af Jessy, som er en frisk pige, hun har flotte former, hun er noget mindre end jeg regnede med. Hun er enormt smilende og sjov og hun fik mig til at slappe af. På værelset mødte jeg Alice som også er en flot pige, lidt større end Jessy, fine kvindelig former, stor røv og kæmpe E-skåls babser.

Jeg havde aftalt 1 time med tilkøb af Lesbian show. De startede med at have fokus på mig, jeg fik dobbelt blowjob, med god øjenkontakt, så gik det over til at Alice suttede pik og jessy suttede på min brystvorter, tungekyssede. Alice er rigtig god til at massere nosser og sutte på samme tid. 

Derefter så bad jeg dem gøre deres "show", de lavede en mellemting mellem et strip show, og slikke hinanden på forskellige måde hvor de nød hinandens fisser, der var lidt pauser, hvor enten Alice eller Jessy lige kom over og suttede lidt på min pik, ellers spillede jeg lidt af til deres show. 

Jessy satte et kondom på og begyndte at ride mig, imens kyssede jeg med Alice. Et skift op så var det Alice der red mig og Jessy jeg kyssede med. Næste position, så var det jessy i doggy style imens hun slikkede Alice. Da jeg var ved at komme så trak jeg mig ud og kom over Jessys ryg. 

Alice kom og suttede på min pik til den var helt færdig. Der var stadig 20 min tilbage så efter et kort toilet besøg og et glas vand så gik de i gang med at sutte den op igen. Der kondom på og så kneppede jeg Alice i missionærstilling, jeg kunne godt mærke at det nok godt kunne lade sig gøre at komme anden gang hvis jeg bare gav den fuld skrald. Så jeg gik i beast mode og kneppede igennem, det var en ret varm dag og jeg kampsvedte, hun tog i mod som en champ og Jessy lavde en fin assist med at skubbe på min røv til ekstra hårde stød og tørre sveden af min panden og ryg med et håndklæde. Det lykkedes mig at komme, hvilket jeg var ret stolt af, jeg følte havde gennemført et større motionsløb. 

Efter et velfortjent bad gjorde jeg min afsked til de to dejlige piger. De levede op til mine forventninger.  Jeg kan godt anbefale dem, de er super søde og sjove, velholdte og har gjort noget ud af sig selv med makeup ovs. Men hvis man vil have to åle slanke teenage piger så skal man vælge nogle andre, det som Jessy og Alice kan er at kneppe, simple as that, så hvis man er ude efter et godt knald i så kan jeg helt klart anbefale dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, for 24 minutter siden:

Fin anmeldelse!

Er billederne ægte?

De er helt klart ægte billeder. Men det er model billederne som nok er Ca. 1 år gammel, de er "retouched" så det er samme look som i mode blade. Dvs i virkeligheden ser de mere almindelig ud, Jessy er tabt sig i forhold til billederne, hun er mere slank i ansigt.

Men når det er sagt, så er servicen helt i top! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Alice og Jessy de er gode. To tornadoer som andre har skrevet :D

Der er bare med at komme afsted før de tager hjem :mellow: jeg når desværre ikke en tur mere denne omgang :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eiskalt skrev, den 6/8/2020 at 15:07:

Dejlig anmeldelse, tak!

hvad med stedet, hvordan var det? Diskret og lige til? 

Tak for feedback. 

Ja stedet er super godt. Meget diskret, masser af muligheder for at parkere og komme ind/ud uden at blive set

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 minutter siden:

Er deres duo pris ikke steget? 

Deres priser har vist generelt fået et nøk i den forkerte retning. Har haft en del 1/2-times seancer med Alice og har da altid givet 600,- for det... men den er så steget til 700,-:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...